جی پلاس

ستاره پینگ پنگ ایران در هانگژو بدون مربی حذف شد!

در اتفاقی عجیب، ملی پوش پینگ پنگ ایران در بازی های آسیایی بدون مربی مسابقه داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در جریان روز ششم بازی های آسیایی هانگژو، امیرحسین هدایی ملی پوش پینگ پنگ ایران در مرحله یک هشتم نهایی انفرادی به مصاف یون لین از چین تایپه رفت و با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد.

اتفاق عجیب در این مسابقه، رقابت هدایی با حریف چینی بدون داشتن مربی بود! در دور یک هشتم نهایی انفرادی، مسابقه هدایی با رقیب چینی، همزمان شده بود با رقابت نوشاد عالمیان و ورزشکار ژاپنی که به  همین دلیل هدایی بدون مربی مسابقه داد.

تیم ملی تنیس روی میز تنها یک مربی در هانگژو دارد و به همین دلیل مربی ایران به هدایت عالمیان پرداخت، از طرفی نیما عالمیان دیگر ملی پوش ایران قصد داشت در جایگاه هدایت هدایی بنشیند که با تذکر جدی مسئولان برگزاری همراه شد.

این در حالی است که پیش از این می شد پیش بینی کرد در جریان رقابت ها و در مراحل بالا، امکان رخ دادن این موضوع هست و حضور تنها یک مربی می تواند کار دست ملی پوشان بدهد؛ در شرایطی که مسئولان کمیته ملی المپیک و ورزش ایران مدام از اعزام کیفی کاروان به هانگژو می گویند که خیلی از رشته ها زنگ تفریح می شوند و در همان روزهای اول سریعا حذف می شوند، با سابقه خوب تنیس روی میز در بازی های آسیایی جاکارتا و مدال برنز عالمیان، می شد پیش بینی کرد در این دوره هم پینگ پنگ بازها به مدال برسند که در بخش تیمی این اتفاق تاریخی رخ داد.

با وجود این اما تنها یک مربی با تیم پینگ پنگ اعزام شد تا دود آن به چشم ورزشکار خوبی مانند هدایی برود که در این رقابت ها عملکرد خوبی داشت و خود را به یک هشتم نهایی رساند اما نبود مربی و بی تدبیری باعث شد به راحتی کنار برود؛ در صورتی که حضور یک مربی می توانست به او کمک کند تا شرایط بهتری داشته باشد و دست کم یک طرفه مغلوب رقیب نشود اما او بدون مربی به میدان رفت و نهایتا بدون مربی حذف شد!

هدایی: بدشانسی آوردم!

امیرحسین هدایی درباره شکست مقابل رقیب خود گفت: «حریفم نفر چهارم جهان بود. حریفی که امروز با او بازی کردم نفر چهارم جهان بود. البته من انگیزه‌های زیادی برای بازی کردن داشتم اما با بدشانسی بازی‌ام همزمان شد با بازی نوشاد و آقای لطف الله نسبی مجبور شدند نوشاد را «کوچ» کنند. حرف دیگری نیست».

دیدگاه تان را بنویسید