مسی مصدوم نیست

آزمایشات پزشکی خیال هواداران اینترمیامی را بابت مصدومیت فوق ستاره آرژانتینی راضی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تعویض غافلگیرکننده لیونل مسی زنگ خطر را هم در اینترمیامی و هم در تیم ملی آرژانتین به صدا درآورد. اینترمیامی شب گذشته در بازی هفته سی و سوم لیگ برتر حرفه‌ای آمریکا به مصاف تورنتو اف سی رفته بود و مسی در 37 دقیقه زمین را ترک کرد تا رابرت تیلور جایگزین او شود.

کاپیتان تیم ملی آرژانتین در بازگشت خود به اینترمیامی عملکرد خوبی داشت، اما به نظر می‌رسید که از ناحیه همسترینگ پای راست احساس ناراحتی دارد.

او پس از اینکه با دست پای خود را لمس می‌کرد به کادرفنی اعلام کرد که شرایط مناسبی برای ادامه دادن به بازی ندارد و زمین را به همین دلیل ترک کرد.

در حالی پس از ساعت‌ها طرفداران اینترمیامی منتظر وضعیت مسی بودند، اکنون مشخص شده ستاره آرژانتینی دچار آسیب عضلانی نشده و به این ترتیب می‌تواند روز چهارشنبه در فینال یو اس اوپن مقابل هیوستون دینامو حضور داشته باشد.

او مورد آزمایشات دقیق قرار گرفته تا مشخص شود مصدومیتی جدی ندارد و ظاهراً همانطور که تاتا مارتینو پس از بازی اشاره کرده بود تنها دچار گرفتگی عضلانی شده است.

گفته می‌شود اگرچه آخر این هفته "کلاسیکو دل سول" بین اینترمیامی و اورلاندو سیتی برگزار می‌شود، اما کادر مربیگری اینترمیامی ترجیح می‌دهد وضعیت کاپیتان را به خطر نیندازد.

 

دیدگاه تان را بنویسید