ایران صفر- صفر عربستان

بازی های آسیایی هانگژو| شروع کار امیدها با تساوی مقابل عربستان

تیم فوتبال امید ایران در نخستین بازی خود در بازی های آسیایی مقابل عربستان به تساوی بدون گل رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در مسابقات فوتبال بازی های آسیایی 2022 هانگژو که زودتر از افتتاحیه رسمی بازی ها شروع شده است، تیم فوتبال امید ایران در گروه B از ساعت 15 روز سه شنبه به مصاف عربستان رفت که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

برنامه و نتایج کامل کاروان ایران در بازی های آسیایی هانگژو 2022

 

ترکیب تیم ایران: سید حسین حسینی، سامان فلاح، سید مجید نصیری، سامان تورانیان، حسین گودرزی، امید حامدی‌فر، محمد خدابنده‌لو، مهدی ممی‌زاده، امیر جعفری، محمدحسین اسلامی و امیرارسلان مطهری.

ترکیب تیم عربستان: احمد الجبیع، محمد ابوالشامات، محمد الیامی، ریان حامد، زکریا هوساوی، عوض الناشری، فیصل الغامدی، سعد الناصر، مصعب الجویر، احمد الغامدی و عبدالله ردیف.

گزارش بازی: مهم ترین موقعیت نیمه اول در دقیقه ۲۲ رقم خورد؛ شوت سامان فلاح از فاصله دور به شکل خطرناکی به تیر دروازه احمد فهد برخورد کرد و وارد دروازه عربستان نشد. همچنین در دقیقه ۴۴ شوت مهدی ممی‌زاده را دروازه‌بان تیم ملی امید مهار کرد. نیمه اول این دیدار در بیشتر دقایق در اختیار ایران بود اما شاگردان عنایتی نتوانستند دروازه حریف را باز کنند. با شروع نیمه دوم ایران حملات خود را ادامه داد و در دقیقه ۵۰ شوت سرکش امید حامدی‌فر با واکنش فهد به کرنر رفت. برخلاف جریان بازی در دقیقه ۶۱ عربستانی‌ها در یک حمله و سانتر به سمت دروازه خطرناک ظاهر شدند که با واکنش حسینی این موقعیت دفع شد. در دقیقه ۸۵ ضربه کاشته امیر جعفری از سمت راست محوطه جریمه با واکنش فهد به کرنر رفت و دفع شد. در دقیقه ۸۷ سانتر مطهری و ضربه سر برزگر با اختلاف کم از کنار دروازه عربستان به بیرون رفت.

در دیگر دیدار گروه B تیم امید ویتنام با نتیجه 4-2 از سد تیم امید مغولستان گذشت.

بازی های آسیایی هانگژو تیم فوتبال امید ایران عربستان 1

بازی های آسیایی هانگژو تیم فوتبال امید ایران عربستان 2

بازی های آسیایی هانگژو تیم فوتبال امید ایران عربستان 3

بازی های آسیایی هانگژو تیم فوتبال امید ایران عربستان 4

بازی های آسیایی هانگژو تیم فوتبال امید ایران عربستان 5

دیدگاه تان را بنویسید