آقای جان تری ارزانتر حساب کن!

یک امضای ناقابل و یک شام دور همی در کنار جان تری بیش از 30 میلیون خرج بر می دارد!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ جان تری، ستاره سابق چلسی و تیم ملی انگلیس، در حال برگزاری تور نمایشی یک‌نفره در این کشور است و از هر یک از هوادارانش برای شام خوردن با او 500 پوند و برای هر امضا 100 پوند می‌گیرد!

برنامه جدید ان تری کاپیتان سابق چلسی و تیم ملی انگلیس، در این کشور برگزاری یک نمایش تک‌نفره در شهرهای مختلف است. تری اما در حاشیه این برنامه از هر هواداری که خواهان امضا گرفتن از او باشد 100 پوند و از هر کس که بخواهد با او شام بخورد 500 پوند می‌گیرد و این اعتراض‌هایی را به این ستاره انگلیسی به دنبال داشته است.

جان تری در حال حاضر با آکادمی باشگاه چلسی همکاری می‌کند. تور نمایش چهار روزه تری از روز جمعه گذشته آغاز شد و نمایش او در بیرمنگام روی صحنه رفت. او در ماه جاری نمایش دیگری اجرا کرده و برنامه‌ تا ماه نوامبر ادامه خواهد داشت. این در حالی است که تری به واسطه فاجعه اخلاقی که با نامزد هم تیمی اش داشت، بیش از آن که در نزد فوتبالدوستان محبوب باشد منفور است.

او برای هر نمایش بلیت‌فروشی کرده و بلیت عادی به قیمت 25 پوند عرضه می‌شود. ولی هوادارانی که بخواهند ستاره محبوب‌شان را از نزدیک ببینند باید مبلغ بیشتری بپردازند. گرفتن امضا از تری برای هر هوادار 100 پوند تمام شده و اگر کسی بخواهد با تری شام بخورد باید پنج برابر بپردازد.

البته یک تک‌هوادار نمی‌تواند به تنهایی با کاپیتان سابق چلسی شام بخورد. این گزینه در قالب بسته اسپانسری عرضه می‌شود و 10 هوادار می‌توانند با رزرو میزی ده نفره در یک رستوران و پرداخت 5هزار یورو در کنار ستاره محبوب‌شان به صرف شام مشغول شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید