تاج تکلیف دربی را مشخص کرد

با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در تهران برگزار می شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ از صبح امروز جمعه شایعه عجیبی مطرح شد که قرار است دربی تهران در هفته پنجم لیگ برتر بخاطر حق پخش تلویزیونی، بلیت‌ فروشی، وجود سیستم VAR و ... در کشور قطر انجام خواهد شد که مهدی تاج نسبت به این مسئله واکنش نشان داد.

رئیس فدراسیون فوتبال در یک گفت‌وگوی تلویزیونی در خصوص زمان برگزاری دیدار پرسپولیس و استقلال عنوان کرد: قبل از برنامه‌ریزی لیگ اعلام شد مسابقات نماینده‌های فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا در هفته پنجم به تعویق می‌افتد و با توجه به اینکه پرسپولیس در این رقابت‌ها حضور دارد، به طور کلی دربی به تعویق خواهد افتاد و زمان بعدی را سازمان لیگ اعلام می‌کند.

تاج با تاکید بر اینکه برگزاری دربی در کشور قطر یا سایر کشورها گمانه زنی رسانه‌ها بوده، اظهار کرد: بنده دو روز قبل دیداری با رئیس فدراسیون فوتبال قطر داشتم و درباره همکاری همه جانبه، رفت و آمد باشگاه‌ها، اردوی تیم‌های ملی و باشگاهی ایران در قطر به صحبت پرداختیم  که بخاطر همین جلسه، این گمانه زنی برای دربی هم به وجود آمد.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: مطمئنا دربی در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد و مشکلی در این زمینه برای اداره مسابقه پرسپولیس و استقلال نخواهیم داشت.

او درباره محل برگزاری مسابقات خانگی پرسپولیس و نساجی ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ابراز کرد: مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز قطعا در کشور عزیزمان در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: بازی پرسپولیس مقابل النصر عربستان بدون تماشاگر در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد، اما دیدار آسیایی نساجی با حضور هواداران در این استادیوم برگزار می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید