"نه" سوال برانگیز به دومین تیم پرافتخار اروپا؛

دلال ها آمدند؛ مهدی طارمی برای میلان ناز کرد!

انتقال هیجان انگیز مهدی طارمی به میلان منتفی شد و به گفته برخی از خبرنگاران ایرانی رفتار مهاجم ایرانی در این پروژه غیرحرفه ای بوده است!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در حالی که شب گذشته اعلام شده بود باشگاه پورتو با میلان برای انتقال مهدی طارمی به دومین تیم پرافتخار اروپا قطعی شده است اما در 24 ساعته گذشته همه چیز تغییر کرد و در نهایت طارمی یک فصل دیگر در پورتو ماندنی شد. او تابستان آینده می تواند به عنوان بازیکن آزاد از پورتو جدا شود.

ویتور بایا مدیر باشگاه پورتو ساعاتی پیش اعلام کرد تیم پرتغالی مشکلی با این انتقال ندارد و خود طارمی تصمیم گیرنده است.

برخی از رسانه های ایتالیایی هم اعلام کرده بودند پای برخی دلال ها به این انتقال باز شده و همین باعث تغییر مسیر مذاکرات شده است!

دقایقی مانده به پایان فصل نقل و انتقالات فوتبال اروپا، خبرنگارانی چون دی مارتزیو و رومانو اعلام کردند که حضور طارمی در میلان به نتیجه نرسیده است.

ساشا تالیوری خبرنگار نیز در این باره اعلام کرد: انتقال مهدی طارمی خجالت آور شد. توافق  در همه موارد انجام شده بود اما بازیکن و اطرافیانش افراد جدیدی را وارد پروژه این انتقال کردند و کار پیچیده شد!

داریا بهرامی واسطه اصلی معامله دو باشگاه میلان و پورتو، عصر امروز (پنجشنبه) در دفتر مرکزی باشگاه میلان حضور پیدا کرده بود تا درباره آخرین جزئیات قرارداد با نمایندگان باشگاه ایتالیایی صحبت کند اما طبق ادعای سایت کالچو مرکاتو، گویا او تنها واسطه‌ای نبوده که می‌خواسته از این معامله سهم ببرد. علاوه بر این، حقوق در نظر گرفته شده از سوی باشگاه میلان برای طارمی که تنها 1.5 میلیون یورو در سال بود، مراتب نارضایتی بازیکن و مدیربرنامه‌های او را به همراه داشته و این شائبه را به وجود آورده که میلان قبول کرده بود در ازای کم کردن حقوق بازیکن به واسطه‌های جدید معرفی شده از سوی پورتو حق کمیسیون بدهد.

دیدگاه تان را بنویسید