حواشی فینال والیبال قهرمانی آسیا| توقف بازی به خاطر پرتاب اشیا/ تشویق کنایه آمیز معروف!+ ویدیو

حواشی فینال ایران و ژاپن در رقابت های قهرمانی آسیا را در این خبر بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم های ایران و ژاپن از ساعت 18 در فینال والیبال قهرمانی آسیا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 3-0 و قهرمانی ژاپنی ها همراه شد. حواشی فینال را در ادامه بخوانید.

 

*تشویق شدید و کنایه ‌آمیز سعید معروف در پایان بازی

 

*تماشاگران، ژاپنی شدند

در ست آخر بازی و در شرایطی که شکست تیم ایران تقریبا قطعی شده بود، تماشاگران ایرانی حاضر در سالن به تشویق تیم ملی ژاپن پرداختند.

 

*توقف بازی به دلیل پرتاب اشیا

در ست سوم این بازی به خاطر پرتاب اشیا از سوی هواداران ذخیره های ژاپن دچار مشکل شدند و گوینده سالن از تماشاگران خواست از این اقدام خودداری کنند.

 

*ورود بازیکنان دو تیم به زمین مسابقه

بازیکنان تیم های ملی ایران و ژاپن در میان شور و غوغای بی نظیر تماشاگران، وارد زمین مسابقه شدند تا به تمرین بپردازند.

 

*پیشبینی داور بین المللی به نفع ایران

فرهاد شاهمیری، داور بین المللی و سرشناس اهل ایران در خصوص پیشبینی دیدار نهایی گفت که ایران قهرمان می شود!

 

*جمعیت، سرمربی ژاپن را کلافه کرد

فیلیپ بلین، سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن، از شرایط حاکم بر سالن محل برگزاری دیدار فینال اصلا رضایت ندارد. ژاپنی‌ها قبل از ورود به سالن، چهار بار اطراف سالن دور زدند تا بتوانند با فرار از جمعیت داخل شوند. بلین هم به شدت در اتوبوس فریاد زده و از این وضع شاکی بوده است.

 

*کاروان ژاپن به سالن رسید

کاروان تیم ملی والیبال ژاپن برای دیدار فینال قهرمانی آسیا وارد سالن شش هزار نفری غدیر شد.

 

*روی نرده ها هم جا برای نشستن نیست!

در حالی که سالن 6 هزار نفری از ساعاتی قبل پر شده، اما ازدحام جمعیت باعث شده تا حتی روی نرده ها هم حضار بنشینند و جا برای سوزن انداختن نباشد.

 

*سالن پر شد!

درحالی‌که کمتر از چهار ساعت تا شروع دیدار فینال باقی مانده است نزدیک به پنج هزار و 900 تماشاگر ارومیه‌ای وارد سالن برگزاری شده‌اند و تا دقایقی دیگر ظرفیت این سالن پر می‌شود. ستاد برگزاری این مسابقات از از تماشاگران شریف ارومیه‌ای تقاضا کرده از مراجعه به ورزشگاه خودداری کنند و در صورت صلاحدید با حضور در پارک‌های ائللرباغی، ساعت و استقلال (تخم مرغی) از تلویزیون‌های مستقر در این پارک‌ها دیدار فینال را تماشا کنند.

 

*مدال هایی با طرح سیمرغ

سیمرغ پرنده اساطیری ایران و توپ موج‌دار و آتشین دو نماد مهم مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه هستند که در طراحی مدال، تندیس و کاپ‌های قهرمانی از آنها استفاده شده است.

photo_2023-08-26_14-08-31

photo_2023-08-26_14-08-31 (2)

photo_2023-08-26_14-08-30

 

 

*ازدحام شدید در اطراف سالن غدیر

در فاصله چهار ساعت تا شروع دیدار فینال والیبال قهرمانی آسیا بین ایران و ژاپن، ازدحام شدیدی در اطراف سالن 6 هزار نفری ارومیه ایجاد شد.

دیدگاه تان را بنویسید