هفته سوم لیگ برتر؛ پرسپولیس ۱-۱ ذوب آهن

گل گهر دوباره مدعی شد/ جبران شاهکار سروش و بیرانوند با تعویض طلایی یحیی+ عکس و ویدیوی گل‌ها

پرسپولیس و ذوب آهن در هفته سوم لیگ برتر به تساوی رسیدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در ادامه هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ، از ساعت 19:30 روز پنجشنبه تیم های پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی 1-1 خاتمه یافت.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، حسین کنعانی زادگان، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، وحید امیری و شهاب زاهدی.

ترکیب ذوب آهن: حبیب فرعباسی، محمدقریشی، آرش قادری، شایان مصلح، امیرحسین جدی، پوریا آریا کیا، فردین یوسفی، مهردادرضایی، سجاد آشوری، محمد جواد محمدی و محمد حسین اسلامی.

در نیمه نخست این دیدار، پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار داشت و تلاش کرد تا حملاتی را به ویژه از جناحین ترتیب دهد اما دفاع منسجم و پر تراکم ذوب آهن اجازه موقعیت سازی را به قرمزها نمی داد. پرسپولیس یک بار از سمت راست و با نفوذ دانیال اسماعیلی فر صاحب موقعیت شد که ضربه نهایی سعید صادقی، با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 44 و در شرایطی که بازی از تب و تاب اولیه خود افتاده بود، پاس رو به عقب سروش رفیعی به سمت دروازه بیرانوند، به شکلی عجیب و در غیاب این دروازه بان وارد دروازه پرسپولیس شد تا ذوب آهن با این گل به خودی از میزبان خود پیش بیفتد و درنهایت نیمه اول را با همین یک گل به نفع خود خاتمه دهد.

در نیمه دوم، یحیی گل محمدی با به میدان فرستادن بازیکنانی نظیر مسعود ریگی، محمد عمری، یاسین سلمانی و گولسیانی تیمش را به شکلی کاملا تهاجمی به میدان فرستاد تا گل خورده به هر طریق ممکن جبران شود. در شرایطی که پرسپولیس چندین و چند موقعیت خوب گلزنی را توسط بازیکنانی نظیر دانیال اسماعیلی فر و شهاب زاهدی از دست داد، در دقیقه 84 و روی ارسال وحیدی امیری، با ضربه سر گولسیانی به گل تساوی دست یافت تا این بازی درنهایت با نتیجه تساوی 1-1 خاتمه یابد.

همچنین در دقیقه 88 و در شرایطی که پرسپولیس پس از به ثمر رسیدن گل مساوی در حال تلاش برای سازمان دهی حملات جدید و به ثمر رساندن گل برتری بود، یکی از نورافکن های ورزشگاه آزادی خاموش شد و به همین دلیل، بازی با دستور داور متوقف شد.

در دیگر دیدار پنج شنبه شب هم تیم گل گهر سیرجان در زمین تیم نساجی قائمشهر با نتیجه 1-0 به برتری رسید و با 7 امتیاز به رده دوم جدول صعود کرد.

 

IMG_20230824_220710_280

گل اول ذوب آهن به پرسپولیس با گل به خودی سروش رفیعی در دقیقه 44

 

گل اول پرسپولیس به ذوب آهن توسط گولسیانی در دقیقه 84

گل اول گل گهر به نساجی توسط مهدی ممی زاده در دقیقه 37

پرسپولیس ذوب آهن داور لیگ برتر

پرسپولیس

پرسپولیس ذوب آهن سعید صادقی

پرسپولیس ذوب آهن میلاد سرلک

ذوب آهن

ذوب آهن

پرسپولیس ذوب آهن میلاد سرلک

پرسپولیس ذوب آهن شهاب زاهدی

                                                            نتایج هفته سوم لیگ برتر

تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
مس رفسنجان 0 3 شمس آذر قزوین سه شنبه 31 مرداد 19
هوادار 1 2 آلومینیوم اراک چهارشنبه 1 شهریور 19
ملوان 4 0 فولاد چهارشنبه 1 شهریور 19:30
سپاهان 1 0 استقلال چهارشنبه 1 شهریور 20
صنعت نفت آبادان 1 1 پیکان چهارشنبه 1 شهریور 22:30
پرسپولیس ۱ ۱ ذوب آهن پنج شنبه 2 شهریور 19:30
نساجی مازندران 0 1 گل گهر سیرجان پنج شنبه 2 شهریور 20
استقلال خوزستان     تراکتور شنبه 11 شهریور 21:30

 

دیدگاه تان را بنویسید