کارشناسی داوری دیدار استقلال و ملوان بندانزلی

کارشناس داوری به تحلیل قضاوت دیدار استقلال و ملوان پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، حیدر سلیمانی کارشناس داوری، درمورد قضاوت رضا مهدوی و کمک‌هایش در بازی استقلال و ملوان که با برتری یک بر صفر شاگردان جواد نکونام تمام شد، به فارس گفت: این بازی به جز همان پنالتی دقیقه 5 صحنه خاص دیگری نداشت که البته تصمیم رضا مهدوی در آن صحنه اشتباه بود. در آن لحظه محمد حسین مرادمند با پای خود توپ را زد و پس از عبور توپ از خط عرضی پایش به پای مسعود زائر کاظمین، مهاجم ملوان برخورد کرد که این صحنه به هیچ وجه پنالتی نبود. ما این را خطا محسوب نمی‌کنیم و داور باید دستور به ادامه بازی می‌داد.

حسین عسگری درباره قضاوت سیدرضا مهدوی به تسنیم گفت: او قضاوت کم‌اشتباهی داشت و در همان ابتدای مسابقه یک پنالتی گرفت که تصمیم درستی بود. مهدوی در طول بازی خیلی خوب در زمین جابجا می‌شد که به‌خاطر کاهش وزن اوست. داور به صحنه‌ها نزدیک بود و اشتباه تعیین‌کننده‌ای نداشت.

وی با اشاره به کارت زردی که به ابوالفضل جلالی در نیمه نخست داده شد، تصریح کرد: بازیکن استقلال در نیمه اول کاری نکرد که داور به او کارت زرد نشان بدهد. این بازیکن مرتکب یک خطای معمولی شد و اگر دقایقی بعد خطای شدیدتری می‌کرد، شاید داور به او اخطار نمی‌داد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان با انتقاد از وقفه‌ای که در دو نیمه دیدارهای لیگ برتر داده می‌شود، اظهار داشت: کولینگ بریک برای خودش پروتکل دارد. وقتی دمای هوا در این مسابقه 28 درجه بود، چرا داور کولینگ بریک می‌دهد و بازی را از جریان می‌اندازد؟ این وقفه زمانی اعلام می‌شود که هوای منطقه برگزاری مسابقه آزاردهنده یا شرجی باشد که این شرایط وجود نداشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید