تارتار: آبرومندانه بازی کردیم/ بازیکن خطاکار را جریمه می کنیم

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: بازی خوبی را مقابل استقلال انجام دادیم، علی‌رغم اینکه شکست خوردیم در تمام آمارها بهتر از استقلال بودیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته دوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید.

 

مهدی تارتار، سرمربی تیم ملوان در مورد این دیدار گفت: بازی خوبی را انجام داد. با وجود شکستی که خوردیم، در همه آمارها بهتر از استقلال بودیم. پنالتی گرفتیم و کرنر داشتیم. در همه موارد از جمله مالکیت توپ هم بهتر بودیم. باید این مسائل بررسی شود. چند اشتباه در نیمه اول داشتیم که ممکن بود کار دست ما بود.

ملوان ما را یاد گذشته انداخت

او در ادامه بیان کرد: موقعیت آنچنانی به استقلال ندادیم. یک موقعیت خطرناک در اواخر بازی به استقلال دادیم که ممکن بود با دو گل عقب بیفتیم. اگر پنالتی خودمان را گل می‌کردیم، بازی عوض می‌شد. با وجود تغییرات گسترده‌ای که در تیم داشتیم، امروز آبرومندانه بازی کردیم و واقعا مستحق شکست نبودیم. از هواداران خودمان عذرخواهی می‌کنم. می‌توانستیم امروز ببریم اما این ملوان ما را امیدوار کرد و ما را یاد گذشته انداخت که یقه تیم‌های بزرگ را می‌گرفت.

سرمربی ملوان درباره از دست رفتن پنالتی تیمش توسط مهران احمدی اظهار کرد: ما همیشه روز قبل از بازی تمرین پنالتی داریم و هر کس بهتر از همه کار کند، پنالتی‌زن ما می‌شود. دیروز این قول را به مهران احمدی دادم. البته حسینی هم دروازه‌بان بزرگی است و خوب توپ را مهار کرد. زیبایی فوتبال به همین چیزها است. باید برای بازی‌های آینده آماده شویم و هر چه سریعتر هواداران خودمان را خوشحال کنیم. دو بازی و دو باخت برای ما خوب نیست.

او درباره جایگاه ملوان در پایان فصل گفت: سعی می‌کنیم رتبه‌ای در شان و شخصیت مردم انزلی و تیم ملوان داشته باشیم که تیم با ریشه و با اصالتی است.

بازیکن خطاکار را جریمه می‌کنیم

تارتار درباره کیفیت و شرایط بازی استقلال گفت: حسن کار استقلال این است که تیم سال گذشته خود را حفظ کرده است. شاید فقط مهرداد محمدی به جمع این تیم اضافه شده و بازیکنانش همدیگر را می‌شناسند و با هم هماهنگ هستند. ارسال‌های مهدی‌پور باکیفیت بود اما مردامند از همه خطرناک‌تر بود و یار مستقیم او بی‌تفاوت عمل کرد. قطعا او را جریمه می‌کنیم. من اسم این بازیکن را نمی‌آورم. یاری که باید مرادمند را می‌گرفت، از بازیکنان ما بود و قطعا جریمه سنگین می‌شود. هر کس به وظایفش عمل نکند، جریمه می‌شود.

تارتار در پاسخ به این سوال که گویا گفته شده بازیکن خاطی ۴۰۰ میلیون تومان جریمه می‌شود گفت: نه، منظورم درصد بود.

دیدگاه تان را بنویسید