استقلال یک- ملوان بندانزلی صفر

برد سخت استقلال مقابل قوهای نترس انزلی+ عکس و ویدیوی گل

استقلال در هفته دوم لیگ برتر به سختی از سد ملوان گذشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در آخرین بازی هفته دوم لیگ برتر بیست و سوم استقلال در اولین بازی خانگی فصل خود به مصاف ملوان رفت و در حالی که بازی خوبی از خود به نمایش نگذاشته بود و ملوان موقعیت های گلزنی بهتری داشت موفق شد با تک گل مرادمند دومین پیروزی خود را در لیگ به دست آورد.

استقلال در هفته نخست 3 بر صفر صنعت نفت را در آبادان برد و ملوان هم در انزلی 2 بر یک به ذوب آهن باخت.

استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، جعفر سلمانی، کوین یامگا و ارسلان مطهری.

ملوان: حسین منادی، میلاد باقری، حامد نورمحمدی، آرمان اکوان، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، مهران احمدی، میلاد شعبانلو، پیمان رنجبری، مسعود کاظمینی و حسین صادقی.

گزارش بازی

دقیقه 6: داور سرنگونی بازیکن ملوان توسط مرادمند در محوطه جریمه استقلال را پنالتی تشخیص داد. مهران احمدی پشت توپ ایستاد اما حسین حسینی ضربه او را مهار کرد. دقیقه 19: ضربه فنی آرش رضاوند پس از برخورد به مدافع ملوان راهی کرنر شد. دقیقه 20: ضربه سر روزبه چشمی از روی ارسال از نقطه کرنر با اختلاف کمی از کنار دروازه ملوان به بیرون رفت. دقیقه 21: ابوالفضل جلالی با خطا روی بازیکن ملوان اولین بازیکنی بود که کارت زرد گرفت. دقیقه 24: توپ‌ربایی ارسلان مطهری، توپی که به مهدی مهدی‌پور رسید و ضربه هافبک استقلال را دروازه‌بان ملوان گرفت. دقیقه 31: شوت مهران احمدی پس از برخورد به مدافعان استقلال راهی کرنر شد. دقیقه 41: ملوانی‌ها که روی پرتاب اوت برنامه‌ داشتند در محوطه جریمه صاحب موقعیت شدند که ضربه بازیکن این تیم به شکل خطرناکی به بیرون رفت. دقیقه 51: میلاد باقری از ملوان به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شد. دقیقه 61: آرمان اکوان دیگر بازیکن ملوان بود که از داور کارت زرد گرفت. دقیقه 65: محمدحسین اکبرمنادی، دروازه‌بان ملوان با اعتراضی که به داور کرد، با کارت زرد جریمه شد. دقیقه 68: پاس عرضی به بردبار رسید و این بازیکن می‌توانست دروازه استقلال را باز کند که توپ او به شکل خطرناکی به بیرون رفت. دقیقه 71: شوت پدرام قاضی‌پور راهی به درون دروازه استقلال نیافت. دقیقه 76: روزبه چشمی به نشانه اعتراض برای داور دست زد تا کارت زرد را به نام خود ثبت کند. دقیقه 79: استقلال صاحب کرنر شد که محمدحسین مرادمند با ضربه سر قفل دروازه ملوان را باز کرد. دقیقه 84: اشتباه دروازه‌بان ملوان باعث شد توپ به مهرداد محمدی برسد و وینگر استقلال می‌توانست گل دوم را به ثمر برساند ولی آرمان اکوان توپ را از روی خط دور کرد.

 

گل اول استقلال به ملوان توسط محمد حسین مرادمند 79

 

photo_2023-08-17_21-32-11

تیم نتیجه نتیجه تیم
پیکان 0 0 گل گهر سیرجان
آلومینیوم اراک 0 1 استقلال خوزستان
تراکتور 0 1 پرسپولیس
شمس آذر قزوین 1 2 هوادار
مس رفسنجان 1 1 نساجی
ذوب آهن 0 2 سپاهان
فولاد 1 2 صنعت نفت آبادان
استقلال 1 0 ملوان

 

 

 

استقلال ملوان بندرانزلی روزبه چشمی

استقلال ملوان بندرانزلی صالح حردانی

استقلال ملوان بندرانزلی مهدی مهدی پور

استقلال ملوان بندرانزلی آرش رضاوند ابوالفضل جلالی

استقلال ملوان بندرانزلی سید حسین حسینی زبیر نیک نفس

مهدی تارتار

جواد نکونام

استقلال ملوان بندرانزلی امیرارسلان مطهری

*

دیدگاه تان را بنویسید