جی پلاس

حرکت عجیب رونالدو در مراسم اهدای جوایز+ عکس

مهاجم پرتغالی در مراسم اهدای جوایز جام قهرمانان باشگاه های عربی به مسئولان برگزاری اعتراض کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرشته مقدم: النصر عربستان شنبه شب با پیروزی ۲ بر یک برابر الهلال فاتح جام قهرمانان باشگاه های عربی شد. کریستیانو رونالدو در برد تیمش تاثیر گذار بود و توانست دبل کند. مهاجم پرتغالی پس از اخراج هم تیمی اش در دقیقه ۷۴ گل مساوی را به ثمر رساند و در وقت های اضافه (۹۸) دروازه الهلال را برای دومین بار باز کرد. ستاره پرتغالی انتظار داشت پس از این عملکرد بهترین بازیکن زمین انتخاب شود اما جایزه به میلینکوویچ ساویچ، بازیکن الهلال داده شد. 

رونالدو هنگام مراسم اهدای جوایز زمانی که متوجه این اتفاق شد از مسئولین برگزاری خواستار توضیح شد و با انگشتانش به تعداد گل هایی که در این دیدار به ثمر رسانده بود اشاره کرد. ستاره پرتغالی می خواست در فتح عناوین هت تریک کند. او به جز عنوان قهرمانی جایزه بهترین گلزن جام را نیز به دست آورده بود (شش گل) و انتظار داشت جایزه بهترین بازیکن فینال را هم به او بدهند. 

کریستیانو رونالدو

کریستیانو دوباره نشان داد عناوین فردی برایش اهمیت زیادی دارند و حتی نمی خواهد یک جایزه را نیز از دست بدهد. مهاجم النصر در فصل پیش در لیگ عربستان رفتارهای ناپسند و جنجالی از خود نشان داده بود و این بار هم به شیوه خودش به مسئولین برگزاری اعتراض کرد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید