جی پلاس؛

الاتحاد-الهلال؛ هدیه زودهنگام اعراب به فوتبال جهان

تیم های الاتحاد و الهلال امشب در دیداری حساس به مصاف هم می روند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تابستان جنون آمیز فوتبال عربستان حالا به داغ ترین روز خود رسیده. جایی که الاتحاد و الهلال که قدرتمندترین و پرافتخارترین تیم های این کشور هستند، باید در جدالی غیرمنتظره و زود هنگام و در جایی دور از شهرهای خود یعنی جده و ریاض به مصاف هم بروند.

عربستان در حال حاضر و در دو شهر طائف و ابحا، میزبان تورنمنت جام قهرمانان باشگاه های عربی 2023 است که 16 تیم برتر جهان عرب در آن حاضر هستند و حالا با پایان دور گروهی این رقابت ها، مرحله یک چهارم نهایی آن از امروز آغاز می شود که در نخستین دیدار آن، السد قطر با الشرطه عراق به مصاف هم می روند اما حساس ترین بازی این مرحله را امشب از ساعت 21:30 تیم های الاتحاد و الهلال در شهر طائف برگزار می کنند.

عملکرد متزلزل الهلال در دور گروهی این رقابت ها و صعود به عنوان تیم دوم فقط با 4 امتیاز، باعث شد تا آن ها در این مرحله با الاتحادی مواجه شوند که در دور گروهی توانست با 9 امتیاز و به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعد شود.

عملکرد دیوانه وار دو تیم الاتحاد و الهلال در نقل و انتقالات تابستانی-که البته هنوز هم به پایان نرسیده- این مسابقه را نه فقط برای هواداران این دو تیم، بلکه برای تمامی فوتبال دوستان در سطح جهان جذاب و مهیج می کند. الاتحاد در تابستان 2023 ستاره هایی نظیر کریم بنزما، انگولو کانته، فابینیو و ژوتا را به خدمت گرفت و از سوی دیگر الهلال هم با چهره های شناخته شده ای نظیر کولیبالی، روبن نوس، میلینکوویچ ساویچ و مالکوم قرارداد امضا کرد تا همه چیز برای مسابقه ای در سطح جهانی آماده باشد. مسابقه ای که بخاطر حذفی بودن آن، باید حتما یک برنده داشته باشد و باید دید جدال زودهنگام این دو تیم پر ستاره که به الکلاسیکوی فوتبال عربستان مشهور است، پیش از آغاز فصل جدید رقابت های لیگ این کشور چه نتیجه ای به دنبال دارد.

در دیگر دیدار های مرحله یک چهارم نهایی جام قهرمانان باشگاه های عربی، فردا النصر عربستان با رجا کازابلانکای مراکش دیدار می کند و الوحده امارات هم به مصاف الشباب عربستان می رود.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید