معرفی کاپیتان تیم ملی والیبال توسط مصطفی کارخانه

سرپرست تیم ملی والیبال اعلام کرد که سیدمحمد موسوی همچنان کاپیتان تیم ملی والیبال خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس و به نقل از ایسنا؛ مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از ۲۸ مرداد تا چهارم شهریور به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود. در این راستا تیم ملی ایران در اردوی آماده‌سازی به سر می‌برد و تا چند روز دیگر به ارومیه اعزام می‌شود تا در این شهر اردو بزند.  

مصطفی کارخانه، سرپرست تیم ملی والیبال درباره شرایط تمرینی ملی‌پوشان گفت: خوشبختانه شرایط تیم ملی خوب است. ۱۰ روز قبل از مسابقات به ارومیه می‌رویم تا با شرایط آب و هوایی آنجا آشنا شویم.  لیگ ملت‌ها تمام شده و تیم ریکاوری خوبی داشته است. بازیکنان تمرینات خیلی خوبی را هم پشت سر می‌گذارند و خیلی جدی، مصمم و باانگیزه کار را دنبال می‌کنند. امیدوارم بازی‌های قابل قبولی را انجام بدهیم.  

او در واکنش به اینکه قبل از شروع اردوها تیم ملی درگیر حواشی بود، گفت: آنقدر حاد نبود و موضوع خاصی وجود نداشت اما خوشبختانه الان همه چیز خوب است.  

کارخانه با بیان اینکه با حضور محمد موسوی و میلاد عبادی‌پور در تیم ملی چالشی برای انتخاب کاپیتان نداریم، ادامه داد: کاپیتان تیم آقای موسوی است و مشکلی وجود ندارد. موسوی و عبادی‌پور بازیکنان بزرگ و شایسته‌ای هستند. این دو کنار هم مثل دو برادر کار را جلو می‌برند.  

او در واکنش به اینکه شنیده شده حضور داورزنی کنار تیم در جریان رقابت‌های قهرمانی آسیا برای جلوگیری از ایجاد حاشیه در تیم است، بیان کرد: اینگونه نیست. آقای داورزنی به عنون رئیس فدراسیون و رئیس تشریفات کل مسابقات از شروع رقابتها حضور فیزیکی دارد. ما هم خوشحال می شویم کنار تیم باشد.  

 

  • حاجی ابادی ارسالی در

    چقدر خوب که موسوی کاپیتان شد

دیدگاه تان را بنویسید