جی پلاس

نکونام محبی را می خواهد اما مدیران مشغول کارند!

سرمربی جدید استقلال خواستار قطعی شدن قرارداد محبی است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در روزهای اخیر باشگاه استقلال در صدر حواشی نقل و انتقالات پیش فصل لیگ بیست و چهارم قرار دارد اما به جز مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان تاکنون خروجی رسمی و قطعی برای تیم نداشته است.

یکی از بازیکنانی که استقلالی ها نگران جدایی او هستند محمد محبی است؛ بازیکنی که از سانتاکلارا به صورت قرضی آمد و حالا جواد نکونام سرمربی تیم هم می خواهد او به صورت قطعی به جمع آبی پوشان اضافه شود.

او در آخرین اظهارنظرش در فضای مجازی اعلام کرده که می خواهد در استقلال بماند اما باشگاه هیچ اقدامی در این راستا نکرده و در صورت ادامه شرایط او مجبور است یکی از تیم هایی که به او پیشنهاد داده اند را انتخاب کند. (تهدید محبی: دیگر مجبورم ... )

نکته جالب توجه اینکه جواد نکونام سرمربی استقلال نیز خواهان قطعی شدن قرارداد محبی است و در روزهای اخیر بارها این موضوع را به مسئولان باشگاه اعلام کرده اما حجت کریمی بعد از ماجرای بنرهای سفارشی و تمرین جنجالی فعلا سرگرم راضی کردن بیرانوند است و بیش از آن که به خواسته های سرمربی گوش بدهد، راه خود را در پیش گرفته است.

  • علیرضا منفردزاده ارسالی در

    واقعا این طرفداران پر پول و رییس یا همان پرسپولیس،باید بفهمند که در عصر فوتبال حرفه ای زندگی میکنیم،اقای بیرانوند 5 سال برای شما زحمت کشیده ،دهها جام اورده،در حالی که ذاتا استقلالی بوده،اما اکنون ترجیح میده در استقلال بازی کنه،دلیلی نداره به نامبرده توهین بشه،

دیدگاه تان را بنویسید