دل ریاض محرز با سعودی هاست

ریاض محرز می‌خواهد به عربستان برود و دستمزد هنگفت دریافت کند اما منچسترسیتی مخالف فروش او است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مهاجم الجزایری منچسترسیتی پیشنهاد خوبی از الاهلی عربستان دریافت کرده و دوست دارد به این تیم ملحق شود تا مثل ستاره‌های دیگری که در عربستان مشغول بازی شده‌اند، دستمزد هنگفت دریافت کند.

الاهلی عربستان هم به منچسترسیتی فشار می‌آورد تا این بازیکن را بفروشد ولی بعد از دو دور مذاکره بین طرفین، سیتی هم‌چنان سر حرف خود ایستاده و کوتاه نمی‌آید: محرز باید در تیم بماند و به پپ گواردیولا کمک کند.

با این حال، الاهلی هم کوتاه نمی‌آید و برنامه ریخته تا در یک هفته آینده دور جدیدی از مذاکرات را با سیتی شروع کند تا شاید راضی به فروش ستاره‌اش شد.

در این بین دو مساله مطرح است: اول اینکه یکی از دلایل قهرمانی سه‌گانه سیتی، داشتن بازیکنان باکیفیت زیاد است که هر زمان پپ اراده کند، به زمین می‌روند و می‌توانند روند مسابقه را تغییر دهند. دوم رقابت بین مالکان اماراتی سیتی و عربستانی‌ها است که در هر دو مورد، سیتی با از دست دادن محرز ضرر می‌کند.

اما خود محرز پیشنهاد الاهلی را پذیرفته چون با او یک قرارداد بلندمدت می‌بندند و سالانه حدود 50 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد: پیشنهادی که نه گفتن به آن سخت است؛ به ویژه الان که محرز به رویایش برای قهرمانی در لیگ قهرمانان رسیده. او در تلاش است تا مالکان سیتی را راضی کند او را بفروشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید