یک سال زمان برای اثبات

ادعای بزرگ تراکتوری ها درباره داوری

سرپرست تیم تراکتور می گوید این تیم در فصل آینده هیچ اعتراضی به داوری نخواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سعید مظفری‌زاده که به تازگی به عنوان سرپرست تیم فوتبال تراکتور منصوب شده است، ساعتی قبل وارد تبریز شد تا به صورت رسمی کار خود را آغاز کند. او پس از ورود به تبریز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: خیلی خوشحالم بعد از سال‌ها که به عنوان داور به تبریز می‌آمدم و قضاوت می‌کردم، امروز در یک جایگاه جدید در خدمت مردم خوب تبریک و تیم بزرگ تراکتور هستم. باعث افتخار من است و امیدوارم بتوانیم در کنار سایر دوستان، تیم‌مان را به جایگاهی که حق و لیاقتش است، برسانیم.

او در خصوص اردوی تراکتور در ترکیه توضیح داد: دوستان در تدارک این هستند که اردوی پیش فصل را در استانبول و در یک کمپ بسیار خوب داشته باشیم. کارها تقریبا قطعی شده و انشاالله آنجا اردوی پیش فصل را خواهیم داشت اما هنوز تاریخ اردو به صورت قطعی مشخص نشده است. بعد از آن برمی‌گردیم و خودمان را برای مسابقات لیگ و دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کنیم.

مظفری‌زاده درباره عملکرد تراکتور در نقل و انتقالات گفت: باشگاه با تلاش آقای الیاسی، ریاست محترم هیئت مدیره که  مسئول کمیته نقل و انتقالات هستند و همچنین آقای نصیرزاده که پیگیر داستان بودند، روند خوبی را پشت سر گذاشت. با تاکیدی که آقای زنوزی داشتند که تیم امسال کامل و برای قهرمانی بسته شود، روند خیلی خوبی را طی می‌کنیم و امیدوارم با تیمی خوب برای مسابقات آماده شویم.

او در واکنش به اینکه با توجه به حضور تراکتور در آسیا، تسلط روی زبان انگلیسی یک امتیاز ویژه برای او محسوب می‌شود، گفت: خوشبختانه من در این زمینه مشکلی ندارم. ما در تیم‌مان هم بازیکنان خارجی زیادی داریم و می‌توانم ارتباط بهترین با آنها برقرار ‌کنم و در آسیا هم با توجه به اینکه من چند سال در AFC قضاوت می‌کردم، هم نسبت به قوانین آشنایی دارم و هم نسبت به زبان مسلط هستم و سعی می‌کنم از حق تیم دفاع کامل کنم و هر طور که به صلاح تیم است عمل کنیم تا بازیکنان با تمرکز کافی وارد مسابقات شوند و نتیجه مطلوب را کسب کنند.

سرپرست تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا تا ۴۸ ساعت آینده خریدی انجام خواهد شد، گفت: طبق پلن A و B که توسط آقای خمس مشخص شده بود، تلاش شده تا بازیکنان در اختیار باشگاه قرار بگیرند و شاید تعدادی از‌ بازیکنان شاخص هم با توجه به قراردادهایی که داشتند و عدم صدور رضایت‌نامه، امکان پیوستن به تیم ما را نداشته باشند اما با جذب دو سه بازیکن دیگر، لیست ما‌ کامل می‌شود و برای شروع مسابقات آماده می‌شویم.

داور سابق فوتبال ایران در خصوص اینکه به حضور او انتظار می‌رود اعتراضات به داوری در این تیم کاهش پیدا کند، گفت: من زمانی که خودم هم قضاوت می‌کردم، تبریز یکی از شهرهایی بود که تماشاگران در آن فرهنگ و درایت خودشان را نشان می‌دادند. در عین اینکه تماشاگران پرشوری داریم اما همیشه از هر لحاظ نمونه و شاخص بوده‌اند. واقعا یکی از مسائلی که می‌خواهیم امسال روی آن تمرکز کنیم، این است که کمترین حاشیه را داشته باشیم که نهایت تمرکزمان روی حرکت در مسیری باشد که برایمان مشخص شده است تا به سمت قهرمانی برویم.

او در پایان گفت: هر چیزی که ما را به سمت حاشیه ببرد، هیچ‌ چیزی جز ضرر برای ما ندارد. قطعا این را به بازیکنان و سایر عوامل تیم منتقل خواهیم کرد و این مسئله مورد توجه مدیریت تیم هم هست. انشالله هواداران ما هم که همیشه ثابت کرده‌اند پشت بازیکنان و همراه تیم هستند، در این زمینه ما را یاری می‌کنند تا با تمرکز کافی به هدف‌مان دست پیدا کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید