لیبروی تیم ملی والیبال توضیح واضحات داد!

لیبروی تیم ملی والیبال آنچه که باید در زمین از سوی بازیکنان مقابل ایتالیا رخ می داد را بازگو کرد!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی والیبال ایران امروز (چهارشنبه 31 خرداد) و در دومین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف ایتالیا رفت و سه بر صفر مغلوب این تیم شد.

آرمان صالحی پس از این دیدار اظهار کرد: مسابقه خیلی خوبی بود اما وقتی از فرصت‌ها استفاده نکنید چنین شرایطی رقم می‌خورد. شروع خوبی نداشتیم البته ایتالیا تیم پر مهره و قدرتمندی است. در ست سوم ٢۴ بر ٢٠ جلو بودیم اما وقتی نتوانید یک امتیاز کسب کنید، چنین اتفاقی هم رقم می‌خورد.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران درباره عملکرد خود نیز تصریح کرد: اینجا بحث تیم ملی مطرح است و اگر یک بازیکن بتواند یک امتیاز هم به تیم کمک کند اهمیت خاص خود را دارد. همه از جان مایه می‌گذاریم تا بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: ایتالیا در امتیازات بالا خیلی خوب توپ‌گیری کرد. باید در همان امتیاز ٢۴ بر ٢٠ کار را تمام می‌کردیم تا حریف فرصت کاهش اختلاف امتیاز را نمی‌یافت. امیدوارم که در مسابقات بعدی جبران کنیم.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 18 روز جمعه دوم تیرماه در هفتمین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها 2023 به مصاف آمریکا می‌رود. شاگردان عطایی تا کنون دو برد و هفت امتیاز به دست آوردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید