نکونام: امیدوارم آخر فصل جشن بگیریم

سرمربی جدید استقلال در اولین نشست خبری اش شرکت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ جواد نکونام پس از امضای قراردادش به عنوان سرمربی استقلال در نشست خبری گفت: از حجت کریمی تشکر ویژه می کنم که در این مدت زحمات زیادی کشیدند و از امیری هم تشکر می کنم که چندین سال است او را می شناسم و کنار هم بودیم. ممنون هواداران استقلال هستم که مثل خود من هوادار هستند و تا روز آخر خواهند بود. در این مدت خیلی به من لطف داشتند. اخبار را پیگیری می کردم و ای کاش می شد تک تک از همه آنها تشکر کنم، اما از همینجا دست آنها را می فشارم و به آنها قول می دهم که تا جایی که می توانم برای بزرگی نام استقلال تلاش کنم.

* باعث افتخارم است که در استقلال حضور دارم

وی افزود: باعث افتخار است که در این تیم حضور دارم. از تمام پیشکسوتان و بزرگان باشگاه بزرگ استقلال به خصوص پرویز مظلومی که او را اسطوره اخلاق و فوتبال این باشگاه می‌دانم، از پدرم که اینجا است و مرا استقلالی کرد، اجازه می‌گیرم. خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم در کنار همدیگر با هواداران بتوانیم روزهای خوبی را رقم بزنیم و بهترین عملکرد و بهترین کارنامه را داشته باشیم که باعث افتخار هواداران باشیم. از اینجا قول می‌دهم که فصل خوب و امیدوار کننده ای را داشته باشم و در پایان با یکدیگر جشن بگیریم.

وی گفت: شرایط طوری نیست که به صورت کنفرانس صحبت کنیم و حتما در یک برنامه در خدمت همه دوستان هستم و پاسخگو خواهم بود. امیدوارم این چند روز سخت که هواداران، مدیریت باشگاه و خود من و حتی فرزندم که الان در استقلال است و او هم درگیر شده را در آینده با خوبی و خوشی به پایان برسانیم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید