از سرمربی اصرار از مسی انکار!

سرمربی تیم ملی آرژانتین با وجود اظهارنظر صریح مسی امیدوار است فوق ستاره اش در جام جهانی بعدی هم بازی کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ لیونل اسکالونی می‌گوید صحبت‌های مسی درباره اینکه در جام جهانی 2026 حضور نخواهد داشت منطقی است ولی تا آن تاریخ زمان زیادی باقی مانده و او همچنان به تغییر نظر مسی امیدوار است.

لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین و فاتح جام جهانی 2022 قطر، روز سه‌شنبه بمبی خبری منفجر کرد و در یک مصاحبه گفت با اینکه قصد ندارد فورا از بازی‌های ملی خداحافظی کند اما در جام جهانی بعدی در سال 2026 حضور نخواهد داشت.

اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، امروز در واکنش به این صحبت‌های مسی گفت که تصمیم او را منطقی می‌داند اما همه درها را به روی احتمال حضور مسی در جام جهانی آینده بسته نمی‌بیند. تورنمنتی که در سال 2026 به میزبانی مشترک آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار خواهد شد.

اسکالونی که در آستانه دیدار دوستانه فردای تیم ملی آرژانتین مقابل استرالیا در یک کنفرانس خبری صحبت می‌کرد گفت: "صحبت‌های مسی به نظر من از دوراندیشی او خبر می‌دهد و لئو اصلا دروغ نمی‌گوید. واقعیت این است که مسی باید منتظر بماند و ببیند در ماه‌ها و سال‌های آینده شرایط از چه قرار است. ما روند فوتبالی را زیر نظر خواهیم داشت و معتقدم حرف‌هایی که لئو زد منطقی است."

سرمربی آلبی‌سلسته در ادامه گفت: "تا جام جهانی زمان خیلی زیادی مانده و لئو محتاط است. مهم این است که او حس خوبی دارد و می‌خواهد فوتبال بازی کند. با گذشت زمان خواهیم دید که شرایط چطور خواهد بود."

یک خبرنگار از اسکالونی پرسید که لیونل مسی فردا مقابل استرالیا چقدر در زمین حضور خواهد داشت. سرمربی آرژانتین در پاسخ گفت: "اصولا او کل بازی را در زمین خواهد بود ولی باید ببینیم در شرایط بازی چه رخ می‌دهد. مسی در دوران مربی‌گری من همیشه در تیم ملی فیکس بوده."

 

دیدگاه تان را بنویسید