کریمی: 180 هزار یورو برای یامگا روی میز چیدیم!

سرپرست مدیرعاملی استقلال می گوید به سختی توانسته مبلغ قرارداد یامگا را تامین کند تا او به ایران برگردد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال درخصوص وضعیت پرداختی به بازیکنان تیم گفت: دی ماه 70 میلیارد پول پرداخت شده است. یک جریانی آمده و به آنها گفته که بگویید هشت ماه پول نگرفته ایم. من می خواهم بدانم این هشت ماه از کجا آمده است؟ از بهمن ماه این جریان شروع شد که ما پول نگرفته ایم. این قرارداد بسته شده و بازیکنان باید پولشان را بگیرند حتی اگر 150 درصد افزایش پیدا کرده است.

او ادامه داد: اینکه اول و آخر هر بازی بگویند پول نگرفته ایم، به باشگاه ضربه روحی زد. هواداران به عشق شما به استادیوم آمدند ولی این روحیه خراب شد. بعد می گفتند که مدیریت چرا پول نمی دهد؟ از زمانیکه من آمدم، یا مجلس بودم یا بانک شهر، یا وزارت خانه و یا جاهای دیگر. ولی به لطف خدا و پس از پنج سال، تمام بدهی های خارجی را پرداخت کردم.

وی در ادامه به داستان پرداخت مطالبات یامگا گفت: یامگا بازیکن خوب و با شخصیتی است. اتفاقاتی که رخ می دهد، به دلیل شیطنت واسطه هاست. قرارداد یامگا برای سه فصل حدود 2 میلیون دلار است. به من گفتند وکیلش ایمیل زده که پاسپورت او را بدهیم تا از کشور خارج شود. چرا که 40 روز است اخطار داده و فقط 2 روز آن باقیمانده است.

کریمی که در برنامه فوتبال برتر حضور پیدا کرده بود، اظهار داشت: سریعا با بانک شهر هماهنگ کردم که 180 هزار یورو به ما بدهید تا یک پرونده استراماچونی دیگر درست نشود. یکی از شعبه ها را تا ساعت هفت عصر نگه داشتم تا یامگا پولش را بگیرد. آنها نیامدند، چون بخاطر بدقولی های دوستان، باورشان نمی شد من پول آماده کرده ام و برای فردا بعد از ظهرش قرار گذاشتیم.

او ادامه داد: یک مشکل دیگری نیز وجود داشت که وکیل او نیز یک قرارداد 260 هزار یورویی برای سه فصل بسته بود. یکی از مشاوران بین الملل باشگاه، 40 هزار یورو سهم خود را از آن وکیل را گرفتند که من اخراجش کردم. در ادامه به من گفتند در قرارداد آمده که نباید به ایشان پولی پرداخت کنیم و یک جنگ دیگری شروع شد.

وی گفت: این وکیل گفت من چیزی گیرم نیامده و به بازیکنم پولی نداده اید، پس پاسپورت او را بدهید. حدود یک ساعت با وکیل صحبت کردم که 180 هزار یورو را نیز روی میز چیده بودیم و فیلمش را گرفته بودیم. همان آدمی که 40 هزار یورو گرفته بود، به پیج ها گفته بود ما 20 هزار یورو به یامگا داده ایم تا ما را تخریب کند.

کریمی در پایان اضافه کرد: ما کلی اصرار کردیم تا او امضا کند که پول را دریافت کرده است تا آن اخطارها از بین برود. به وکیل گفتم من قبول نمی کنم چون یک آمانوف دیگر درست می شود. می دانید که داستان آمانوف نیز همینطور بود و یک پرونده شکایت دیگر از این بازیکن داریم.

دیدگاه تان را بنویسید