اتلتیکو لحظه آخر کم آورد؛ رئال مادرید نایب قهرمان لالیگا شد

رئال مادرید نایب قهرمان لالیگا شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در آخرین هفته رقابت‌های لالیگای اسپانیا، رئال‌مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و در پایان به تساوی ۱-۱ رسید.

در این دیدار هر تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد که پنالتی بیلبائو را تیبو کورتوا از میکل وسگا در دقیقه ۱۰ گرفت. اما پس از گلزنی اویهان سانست در دقیقه ۴۹ برای بیلبائو، رئال موفق شد توسط کریم بنزما در دقیقه ۷۲ از روی نقطه پنالتی به گل تساوی برسد.

در شبی که شاگردان دیه‌گو سیمئونه با توجه به توقف رئال مقابل بیلبائو می‌توانستند با پیروزی برابر ویارئال به نایب قهرمانی برسند، در آخرین ثانیه‌های بازی گل تساوی را دریافت کردند و به رتبه سوم رضایت دادند. در دیدار امشب ابتدا این ویارئال بود که با گل نیکلاس جکسون در دقیقه 9 پیش افتاد اما این نتیجه چندان پایدار نبود و در دقیقه 18، آنخل کوره‌آ گل تساوی اتلتیکو را به ثمر رساند. نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید اما در ابتدای نیمه دوم، کوره‌آ گل دوم را برای اتلتیکو زد و این تیم 2-1 پیش افتاد. در ادامه ویارئال پیش کشید و در دقیقه 7۱، اخراج اکسل ویتسل، مدافع اتلتیکو، کار را برای این تیم سخت کرد. برتری اتلتیکو تا آخرین دقایق بازی ادامه داشت تا اینکه در سومین دقیقه از وقت‌های اضافی، سرانجام ویارئال توسط خورخه پاسکوال به گل دوم رسید تا دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت بدهند.

به این ترتیب رئال‌مادرید ۷۸ امتیازی شد و با توجه به توقف اتلتیکو نایب‌قهرمان شد. بیلبائو هم با ۵۱ امتیاز در رده هشتم جای گرفت.

ویارئال هم که از پیش رتبه پنجمش قطعی شده بود، با این تساوی، فصل را با 64 امتیاز به پایان رساند.

دیدگاه تان را بنویسید