کریم بنزما یک قدم تا پذیرفتن پیشنهاد الاتحاد

پیشنهاد قابل توجه باشگاه الاتحاد عربستان به کریم بنزما، این مهاجم فرانسوی را وسوسه کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آینده فوتبالی کریم بنزما ممکن است در باشگاه الاتحاد رقم بخورد و بنا به اظهارات منابع نزدیک به این باشگاه عربستانی، توافق با این مهاجم فرانسوی در شرف نهایی شدن است.

بنزما که با پایان رقابت های لالیگا طی هفته آینده، بازیکن آزاد محسوب می شود و دیگر قراردادی با رئال مادرید ندارد، در این خصوص به طور رسمی صحبتی با باشگاه فعلی خود نداشته است.

گفته می شود که پیشنهاد الاتحاد به بنزما، امضای قراردادی دو ساله به ارزش 200 میلیون یورو(سالی 100 میلیون یورو) است. به علاوه آن که طبق این قرارداد، بنزما لازم نیست هیچ مالیاتی پرداخت کند و همچنین 100 درصد درآمد ناشی از حق تصویر این بازیکن به جیب خود بنزما خواهد رفت و او از درآمدهای تبلیغاتی هم سهم قابل توجهی خواهد داشت. در این میان دولت عربستان هم بسیار مایل است تا بنزما به لیگ فوتبال این کشور بپیوندد. آن ها در این خصوص اعلام داشته اند که بنزما می تواند به هر تیمی که خودش بخواهد ملحق شود و حالا الاتحاد در این خصوص پیش گام شده است. بنزما در صورت پیوستن به الاتحاد، به عنوان سفیر عربستان در راه به دست آوردن میزبانی جام جهانی 2030 هم فعالیت خواهد کرد.

همچنین گفته می شود که بنزما برای حضور در عربستان، با کریستیانو رونالدو، مهاجم تیم فوتبال النصر هم مشورت کرده و در خصوص شرایط زندگی در آن کشور و ضعیت لیگ سعودی ها تحقیقاتی به عمل آورده است.

مجموعه این اتفاقات نشان می دهد که رئال مادرید، کار سختی برای قانع کردن بنزما برای ماندن در سانتیاگو برنابئو دارد چرا که پیشنهاد مالی عربستانی ها به حد کافی وسوسه کننده است. رئالی که از حالا به دنبال جانشین برای برنده توپ طلای سال 2022 است و به هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس برای چنین امری علاقه مند است.

دیدگاه تان را بنویسید