ستاره مغضوب عطایی به تیم ملی برمی گردد

معنوی نژاد بهاردوی تیم ملی والیبال اضافه می شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی والیبال ایران امسال مسابقات حساسی را پیش روی خود می‌بیند و می‌توان گفت سالی تعیین‌کننده در انتظار تیم بهروز عطایی است. محمد جواد معنوی‌نژاد یکی از بازیکنانی بود که برای رقابت‌های حساس پیش رو به اردوی تیم ملی دعوت شد؛ بازیکنی که فصل گذشته در لیگ فرانسه به میدان رفت و به نظر می‌رسید که امسال انگیزه‌های زیادی برای موفقیت در تیم ملی دارد.

چندی قبل معنوی‌نژاد با تیم گاز جنوبی عراق قراردادی تا پایان جام باشگاه‌های آسیا بست. اما این بازیکن به دلیل کیفیت پایین لیگ، کف‌پوش‌های نامناسب، نبود تماشاگر و همچنین برای حفظ سلامتی خود ترجیح داد از این تیم جدا شود تا خود را به تمرینات تیم ملی برساند. 

معنوی‌نژاد بعد از عدم حضور در تیم عراقی با باشگاهی از اندونزی قرارداد امضا کرد. موضوعی که ناراحتی عطایی را در پی داشت و باعث شد معنوی‌نژاد از اردوی تیم ملی والیبال ایران خارج شود و به نوعی عطایی او را کنار گذاشت.

معنوی‌نژاد اما در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا نمایش‌های درخشانی داشت و حتی به عنوان یکی از بهترین دریافت کننده‌های قدرتی تورنمنت نیز معرفی شد. در نهایت به نظر می‌رسد که عطایی در مورد معنوی‌نژاد کوتاه آمده و مجوز بازگشت او به اردوی تیم ملی را صادر کرده است. معنوی‌نژاد از هفته آینده دوباره به تمرینات تیم ملی والیبال اضافه خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید