برد دقیقه آخری رئال در شب حمایت از وینی

رئال مادرید در هفته سی و ششم لالیگا در خانه‌اش به مصاف رایو وایه‌کانو رفت و موفق شد این تیم را 2-1 شکست دهد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ کهکشانی ها امشب در برنابئو در هفته سی و ششم لالیگا به مصاف رایو وایه‌کانو رفتند و با نتیجه 2 بر یک به برتری رسیدند. سفیدپوشان که نیمه اول را با گل کریم بنزما با برتری به پایان بردند شش دقیقه به پایان مسابقه گل تساوی را از دی‌توماس دریافت کردند اما در دقیقه 89 رودریگو گل برتری تیمش را به ثمر رساند تا رئال مادرید از این بازی با پیروزی 2-1 بیرون بیاید.

پیش از شروع مسابقه ورزشگاه شاهد مراسمی ویژه برای حمایت از وینیسیوس جونیور بود. تمامی بازیکنان رئال مادرید با پیراهن‌های شماره 20 وارد ورزشگاه برنابئو شدند و با صف کشیدن در مرکز زمین چمن به ابراز احساسات تماشاچیان پاسخ دادند. وینیسیوس هم که به دلیل آسیب‌دیدگی قادر به حضور در این مسابقه نبود با لباس شخصی وارد زمین چمن شد و به تشویق‌های هواداران پاسخ داد. او سپس به سکوها رفت و باز هم با تشویق شدید حاضرین در استادیوم مواجه شد. ستاره برزیلی اینجا هم برای پاسخ به ابراز احساسات هواداران از جای خود برخاست و به آنها ادای احترام کرد.

شاگردان آنچلوتی حالا از 36 بازی 74 امتیازی هستند و در رتبه دوم جدول قرار دارند. اتلتیکو مادرید با یک بازی کمتر 72 امتیازی است و در صورت پیروزی در بازی این هفته خود جای رئال را در رتبه دوم خواهد گرفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید