در گفت وگوی جی پلاس مطرح شد؛

مشکل بزرگ لیگ برتر فوتبال ایران چیست؟

پیشکسوت فوتبال ایران اعتقاد دارد لیگ ایران از نظر تعداد گل مشکل دارد و آقای گل آن نباید فقط 13 گل زده داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

الهام کهزادی: صادق ورمزیار در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در پایان لیگ برتر و سه تیم نخست جدول گفت: استقلال به راحتی می‌توانست مقام قهرمانی را کسب کند اما یک سری اتفاقات هم در بحث مدیریتی و هم فنی رقم خورد که باعث شد که در رده سوم قرار بگیرد اما واقعا حق این تیم نبود. به پرسپولیس تبریک برای قهرمانی تبریک می‌گویم و به هر حال سپاهان هم  واقعا امسال می‌توانست قهرمان شود؛ در اصل هر سه تیم شخصیت قهرمانی داشتند.

او با اشاره به شرایط و نحوه برگزاری این فصل از رقابت‌های لیگ برتر تصریح کرد: به نظرم خوب بود. درست است کمی جابجایی و ناهماهنگی وجود داشت اما در کل بد نبود.

آقای گل فقط 13 گل در طول فصل به ثمر رساند کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که به نظرتان این موضوع اگر ادامه دار باشد در آینده به فوتبال ایران آسیب نمی‌رسد گفت: با توجه به این که گلزنان ما ضعیف عمل می‌کنند باید روی ضربات آخر دقت کنیم.  لیگ ما کلا مشکل داشت و آقای گل باید حداقل 20 گل زده باشد و قبول دارم که 13 گل آمار پایینی است. 

صادق ورمزیار با اشاره به تیم‌های سقوط کرده به دسته یک تصریح کرد:  به نظر من مدیریت این تیم‌ها خیلی حرفه‌ای عمل نمی‌کنند. به هر حال تیم‌هایی که به لیگ برتر صعود می‌کنند نباید به صورت آسانسوری بالا پایین بیایند؛ شاید این تیم‌ها لیگ برتر را با لیگ‌های پایین تر اشتباه می‌گیرند و نوع عملکردشان در سطح این لیگ نیست. مصداق دیگری هم داریم؛ گل گهر سیرجان را نگاه کنید با مدیریت خوب و آمدن قلعه نویی خودشان را پیدا کردند و اکنون جزو تیم‌های خوب لیگ برتر هستند.

او در مورد صحبت‌هایی مبنی بر تبانی و ناداوری برای قهرمان نشدن استقلال گفت: اشتباهات داوری امسال به ضرر استقلال تمام شد؛ این اشتباهات زیاد بود.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: به بچه‌های استقلال خسته نباشید می‌گویم؛ هنوز چیزی تمام نشده و با اقتدار باید به جام حذفی بروند چون این مسابقات هم بسیار حساس است. به هر حال ما صحبت‌های کارشناسی می‌کنیم و شاید یک سری از دوستان بد برداشت کنند. خواهش می‌کنم بچه‌ها در جام حذفی با اقتدار بازی کنند؛ اگر پول نگرفتند یا هر موضوع دیگری وجود دارد این مسائل را کنار بگذارند و یک اتحاد قوی پیدا کنند. تا پول و حق خود را دریافت نکردید سال آینده بازی نکنید اما این چند بازی را خواهش می‌کنم به خاطر هواداران مقتدر باشید.

 

دیدگاه تان را بنویسید