اظهارنظر پرسپولیسی ها بعد از فتح لیگ برتر بیست و دوم

اظهارنظر بازیکنان پرسپولیس بعد از کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر را در این خبر بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم فوتبال پرسپولیس با 66 امتیاز قهرمانی لیگ برتر بیست و دوم را به دست آورد. اظهارنظر بازیکنان پرسپولیس را بعد از پایان لیگ و فتح جام در ادامه بخوانید.

دانیال اسماعیلی‌فر پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: تبریک به تمام هواداران که لایق این قهرمانی بودند. ما یک کار نیمه تمام داریم. ابتدا باید بازی حساس با هوادار را برگزار کنیم و امیدوارم به فینال جام حذفی برویم و جام دوم را ببریم. حس و حال عجیبی بود که اولین جام خودم را در سرزمین مادری‌ام گرفتم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالی‌مان امشب تمام می‌شود و خودمان را آماده دیدار با هوادار در جام حذفی می‌کنیم.

مرتضی پور علی گنجی در خصوص بازگشتش به فوتبال ایران و قهرمانی با پرسپولیس اظهار داشت: تنها لطف خدا شامل حالم شد که بعد از بازگشت به ایران با پرسپولیس توانستیم قهرمان شویم. این قهرمانی نتیجه تلاش همه بازیکنان بود و هر چی بگویم کم گفتم با توجه به سختی هایی که داشتیم توانستیم خوب تلاش کنیم. در این میان هم مشکلات زیادی داشتیم که رفتن لوکادیا و مصدومیت های بازیکنان بود ولی با تمرکز این سختی ها و مشکلات را پس سر گذاشتیم . قهرمان شدیم.

وی افزود: لیگ شرایط خاص خود را داشت و باید با همه مواردی که بود میجنگیدیم اما تیم لایقی بودیم.در طول فصل هم سعی کردیم همیشه صدر جدول باشیم و خداراشکر می‌کنم نتیجه ای را که خودمان می خواستیم به دست آوریم. با تمام احترام به تیم استقلال و سپاهان ما تمرکز روی کار خودمان کردیم تا بتوانیم بازی های خوبی را انجام دهیم. ما مانند یک خانواده کنار هم بودیم و موفق شدیم که دست در دست هم به قهرمانی برسیم.

وحید امیری پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: می‌دانستیم این بازی آخر در لیگ برتر حساس است و با این برد، جواب زحمات‌مان را گرفتیم.

احمد گوهری پس از قهرمانی پرسپولیس در فصل بیست‌و‌دوم لیگ برتر گفت: از این بابت بیشتر خوشحالم که هواداران و مردمی که دوره سختی را گذراندند و ناراحت بودند را کمی خوشحال کردیم. خیلی لیاقت دارند و از آنها ممنونیم.

وی درباره حضورش در زمین در دیدار با نساجی گفت: با اعتمادی که کادرفنی داشت و رفاقتی که بین من و بیرانوند وجود دارد به زمین آمدم. خیلی از آنها ممنونم و خوشحالم.

دروازه‌بان پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا از حضورش در این تیم راضی است، عنوان کرد: من کلاً شخصیت آرامی دارم و چیزی را بروز نمی‌دهم، ولی خیلی خوشحالم. باعث سعادت و افتخارم است که در پرسپولیس بزرگ حضور دارم. فکر نمی‌کنم بزرگتر از پرسپولیس وجود داشته باشد.

سیدجلال حسینی در جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم اظهار داشت: یک قهرمانی خیلی خوب به دست آوردیم. بچه‌ها در طول فصل خیلی تلاش کردند و این موفقیت و قهرمانی تقدیم هواداران باشد.

پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر فوتبال در مورد ششمین قهرمانی کمال کامیابی‌نیا با پرسپولیس خاطر نشان کرد: امیدوارم کمال همچنان ادامه بدهد و با پرسپولیس قهرمانی‌های بیشتری به دست بیاورد تا هواداران همیشه خوشحال باشند.

وی راجع به شانس پرسپولیس برای کسب دوگانه قهرمانی گفت: این بازی تمام شد و امیدوارم هواداران خوشحال باشند، اما بازیکنان باید از همین امشب جشن قهرمانی را تمام کنند. دو بازی حساس مقابل دو تیم خیلی خوب و مدعی در جام حذفی داریم و امیدوارم بچه‌ها روند خوب خود را داشته باشند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره حمایت هواداران پرسپولیس تصریح کرد: همیشه گفتم قدرت پرسپولیس به هوادارانش است که در تهران و شهرستان‌ها همراه ما هستند و امروز هم خوشحال هستند و مبارک‌شان باشد.

حسینی با تمجید از هواداران نساجی یادآور شد: هواداران نساجی عالی هستند و همیشه فوق‌العاده و پرشور بودند و امیدوار سال آینده یک تیم قوی داشته باشند.

امید عالیشاه پس از قهرمانی پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر گفت: قهرمان واقعی تک تک هواداران هستند و ما هم سرباز بودیم. ان‌شاءالله این موفقیت‌ها ادامه‌دار باشد. هواداران در سرما و گرما حمایت کردند و ما هم انجام وظیفه کردیم.

وی درباره سخت بودن رقابت‌های این فصل گفت: مگر می‌شود لیگ برتر سخت نباشد؟ حالا هم تمام تمرکزمان روی جام حذفی است.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس درباره قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر می کنم. این قهرمانی تقدیم به هواداران. امسال برای بازیکنان ما خیلی سال سختی بود.  امسال به نظرم یکی از بهترین لیگ های ایران بود. تا به حال این حس را نداشتم. یکی از پاک ترین جام ها این فصل بود. لیاقت هواداران ما همین بود. بازیکنان ما لیاقت داشتند. آنها تا روز آخر جنگیدند.  تیمی که 8 هفته 11 بازیکنش 3 کارته هستند و کارت نمی گیرند یعنی ذهن بزرگی دارند. این یعنی تمرکز. به هواداران تبریک می گویم. این قهرمانی برای من مهم بود اما می خواهم با پرسپولیس قهرمان آسیا شوم. واقعا دم هواداران گرم. البته خوشحالی ما تا فرداست. در تهران شاید جشن بگیریم اما از پس فردا برای یک جام دیگر آماده می شویم.

همچنین عیسی آل‌کثیر درباره قهرمانی با پرسپولیس گفت: یک سال داریم زحمت می کشیم. خداروشکر توانستیم قهرمانی را به هواداران هدیه بدهیم. موتور همه بازیکنان تا آخر لیگ روشن بود و خوشحالیم که قهرمان شدیم.

مهدی ترابی پس از برتری چهار بر صفر پرسپولیس مقابل نساجی که با قهرمانی این تیم در بیست‌ودومین دوره لیگ‌ برتر فوتبال ایران همراه شد، ‌اظهار کرد: امیدوار هستم هواداران از کسب قهرمانی پرسپولیس خوشحال شده باشند و این قهرمانی‌ها ادامه داشته باشد و بتوانیم در جام حذفی هم قهرمان شویم.

وی با اشاره به این که چهارمین قهرمانی‌اش را با پرسپولیس در لیگ‌برتر فوتبال ایران تجربه می‌کند، عنوان کرد: در پرسپولیس به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم و امیدوار هستیم این قهرمانی‌ها تکرار شود و در فصل جاری نیز استحقاق قهرمانی را داشتیم.

وینگر پرسپولیس با بیان این که بعد از نوروز با همدیگر قرار گذاشتیم تا همه بازی‌های خود را ببریم، بیان کرد: این اتفاق در حالی رخ داد که سرنوشت قهرمانی در دست سپاهان بود اما خوشبختانه توانستیم مسابقات خود را با برتری پشت سر بگذاریم و قهرمان شویم.

افشین پیروانی پس از قهرمانی پرسپولیس گفت: به کادرفنی، بازیکنان و هواداران تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله دست به دست هم بدهیم و در جام حذفی هم یک قهرمانی دیگر را به دست بیاوریم.

وی در پاسخ به این پرسش که چند قهرمانی با پرسپولیس به دست آورده است، گفت: تعداد آن زیاد و شمردنش سخت شده است.

پیروانی تصریح کرد: امسال سخت‌ترین سال ورزشی من  بود و فشار زیادی روی من قرار داشت. خیلی تلاش کردم که فشار به تیم نیاید، سیبل شدم و مورد هجمه قرار گرفتم.

محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس  پس از قهرمانی پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر گفت: به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم. خدا را شاکریم و از کادر فنی و مدیریت و بچه‌ها تشکر می‌کنم. خیلی حس خوبی است.

وی افزود: قبل از بازی گفتم که شرایط تیم در سال جدید خوب است. در واقع هم به لحاظ نتیجه‌گیری و هم نحوه بازی خوب بودیم. با آنکه شروع فصل سخت بود، اما این قهرمانی خیلی می‌چسبد و خستگی از تنم درآمد.

محمدی عنوان کرد: حیف که هواداران امروز بیشتر نتوانستند به ورزشگاه بیایند. ان‌شاءالله جشنی در خور شأن آنها بگیریم. با همین قدرت ادامه می‌دهیم و ان‌شاءالله در حذفی هم موفق باشیم.

دیدگاه تان را بنویسید