گواردیولا: نشان دادیم شخصیت قهرمانی داریم

سرمربی منچسترسیتی پس از صعود تیمش به فینال اروپا، از بازیکنانش تمجید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ منچستر سیتی در دیدار برگشت برابر رئال مادرید نمایشی خیره‌کننده داشت و توانست با چهار گل حریف سرشناس و پر مهره خود را در هم بکوبد تا با  اقتدار راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شود.

پپ گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما در ورزشگاه خانگی خود آرامش وصف ناشدنی داریم. در روزهای اخیر احساسی را که سال قبل تجربه کردم داشتم. گاهی اوقات آرامش داشتم و بعضی وقت‌ها هم استرس سراغم می‌آمد. خوشبختانه در زمین همه چیز به خوبی پیش رفت و به هدف خود دست پیدا کردیم. سال قبل وقتی برابر رئال مادرید شکست خوردیم بعضی گفتند که این بازیکنان شخصیت لازم را ندارند که این بسیار برای من دردآور بود. ما امروز نشان دادیم که این‌گونه نیست.

سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی ادامه داد: وقتی یک تیم راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا می‌شود باید جشن بگیرد اما متاسفانه ما زمانی برای جشن گرفتن نداریم چرا که روز یک‌شنبه یک بازی بسیار حساس در لیگ جزیره داریم و برای قهرمانی به پیروزی در آن نیاز داریم. فردا با خانواده خود خواهیم بود و بعد از آن خود را آماده بازی حساس با چلسی می‌کنیم.

گواردیولا به ستایش از برناردو سیلوا، ستاره سیتی در این بازی پرداخت و گفت: همه بازیکنان سیتی در این بازی خوب بودند. در چنین بازی‌های بزرگی همواره سیلوا می‌درخشد. او یکی از بهترین بازیکنانی است که در زندگی‌ام دیده‌ام.

سرمربی سیتی در ادامه صحبت‌هایش گفت: برای صعود به پیروزی در یک بازی برابر رئال نیاز داشتیم. رئال عجب تیمی است. ما فصل قبل خوش شانش نبودیم اما امروز از همان دقیقه نخست نشان دادیم که آماده پیروزی هستیم و با شایستگی هم به پیروزی دست پیدا کردیم. این بهترین بازی منچستر سیتی نبوده است و ما بارها بازی‌های بسیار خوبی را به نمایش گذاشته‌ایم اما این بار برابر رئال مادرید و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود. این پیروزی را به هواداران، ریاست باشگاه و بازیکنان هدیه می‌کنم.

او درباره بازی برابر اینتر در فینال گفت: به صراحت بگویم که بازی آسانی برابر اینتر نداریم. اینتر یک هدیه برای قهرمانی ما نیست. آن‌ها توان رقابت بالایی دارند. ما زمان مناسب برای آماده شدن ذهنی برای بازی فینال را داریم. 

 

دیدگاه تان را بنویسید