سقوط عابدزاده و تیمش به لیگ سه اسپانیا

دروازه‌بان ایرانی باشگاه پونفرادینای اسپانیا نتوانست مانع سقوط تیمش به دسته پایین‌تر لیگ این کشور شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ دیشب و در هفته چهلم لیگ دسته اول اسپانیا، پونفرادینا به مصاف هوئسکا رفت و به تساوی یک بر یک رسید تا با 40 امتیاز در رده بیستم جدول 22 تیمه قرار گیرد و به دسته پایین‌تر سقوط کند.

عابدزاده که با درخشش در تیم ماریتیمو توانست نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد، پس از عملکرد خوب در پرتغال به ناگاه به دسته اول اسپانیا رفت و برای تیم پونفرادینا بازی کرد.

فصل اول، پونفرادینا یکی از تیم‌های مدعی صعود به لالیگا بود ولی در هفته‌های پایانی از رسیدن به پلی‌آف بازماند. امسال اما عملکرد تیم کاملاً افت کرد و از همان ابتدا این تیم برای ماندن تلاش کرد که در نهایت نیز ناموفق ماند.

عابدزاده یکی از مهره‌های خوب پونفرادینا پس از جام جهانی بود. با این حال نتوانست مانع سقوط تیمش به دسته سوم شود.  به گفته سایت فوت‌موب، عابدزاده با امتیاز 6.82 ، پنجمین بازیکن برتر تیمش نام گرفت. عابدزاده در کل لیگ بر اساس میزان مهار در مسابقات به سیزدهمین دروازه‌بان برتر بدل شد. 

پونفرادینا فصل آینده باید در لیگ دسته سوم بازی کند و برای صعود به سطح دوم بجنگد. باید دید آیا عابدزاده مسیری متفاوت برای خود انتخاب خواهد کرد یا دوباره سنگربان تیم دسته سومی اسپانیایی خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید