حدادی: دلم برای روزها خوب تنگ شده است

کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: در جریان تغییرات در کادرفنی تیم ملی نیستم و فعلا کارهای درمانی‌ام را انجام می‌دهم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، حامد حدادی اسطوره و کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران، که به عنوان تماشاگر از نزدیک بازی نخست فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را نظاره می‌کرد، درباره باخت شهرداری گرگان اظهارداشت: به عنوان یک ایرانی دوست داشتم نماینده کشورمان برنده مسابقه شود و همیشه بازی‌هایی که در تهران هست را از نزدیک می‌بینم. سعی کرده‌ام همیشه حمایت کنیم ولی متاسفانه نشد که امروز پیروز بازی شوند.

وی ادامه داد: بچه‌های گرگان می‌توانستند مسابقه را ببرند ولی در دو سه دقیقه پایانی تمرکز خود را از دست دادند که نتیجه عوض شد. البته باید در نظر داشت که تیم لبنان هم بهتر بازی کرد و برد. تیم شهرداری می‌تواند در بازی برگشت جبران کند هرچند کار سخت است.

حدادی در پاسخ به این سوال که چرا در کوارتر چهارم گرگان کم آورد؟ توضیح داد: بسکتبال همین است و تا همه خوب کار نکنند نتیجه از دست می‌رود.

وی درباره شائبه‌های موجود مبنی بر تغییر سرمربی تیم ملی نیز گفت: زیاد در جریان نیستم و باید دید چه اتفاقی رخ خواهد داد. فعلا در حال پشت سر گذاشتن مصدومیت هستم و تمرکز اصلی من بهبودی است.

ستاره تیم ملی با اشاره به سطح بالا بودن بازیکنان الریاضی گفت:  سنتر امروز الریاضی در لیگ چین بازی می‌کرد و از خوب‌های لیگ چین بود. ما هم اگر تیم ملی خوبی می‌خواهیم باید چنین بازیکنان با کیفیتی را در لیگ جذب کنیم. بازیکنان خارجی خوبی بیایند، تاثیر مثبتی روی بازیکنان ایرانی می‌گذارند و تیم ملی قوی‌تر می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بسکتبال ایران به روزهای خوب خود برمی‌گردد؟ اظهار کرد: خود من دلم برای آن روزها تنگ شده است. نیاز به بازسازی تیم ملی داریم و باید مثل آن زمان از خارجی‌های خوب در لیگ استفاده کنیم. در حال حاضر پری پتی تنها بازیکن خوب لیگ است.

 

دیدگاه تان را بنویسید