رونمایی از اختلاف بر سر انتخاب سرمربی تیم امید

هنوز سرمربی تیم امید ایران انتخاب نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در شرایطی که تمامی رشته های ورزشی خود را برای حضور در بازی های آسیایی 2022 آماده می کنند، تکلیف تیم امید هنوز به طور کامل مشخص نشده است.

مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در این خصوص گفت: با توجه به این که در جلسه گذشته هم مطرح شده بود که اگر فدراسیون فوتبال برنامه ای برای بازی‌های آسیایی ندارد اعلام کند. من،خسروی وفا و معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان در این خصوص گزارشاتی را به وزیر ورزش دادیم که طی سه ، چهار ماه گذشته چهار جلسه رسمی با فدراسیون فوتبال داشتیم. آخرین جلسه هم با حضور تاج رییس فدراسیون و امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال بود.

هاشمی همچنین گفت: در این جلسه بحث به سمت و سویی رفت که قرار شد فدراسیون در یک هفته سرمربی تیم ملی امید را معرفی کند. یک اختلاف کوچک احتمالا در بحث انتخاب سرمربی وجود دارد و فدراسیون فوتبال باید این موضوع را شفاف سازی کند. فدراسیون فوتبال اعلام کرد که جلسات مشترکی را بین آقای قلعه نویی و کاشانی می گذارند تا بتوانند به انتخاب سرمربی برسند و تیم خودشان را آماده کنند. ما محدودیت زمانی برای ثبت نام ها داریم و تا ۳۰ اردیبهشت آخرین ثبت نام ها را انجام می‌دهیم. آقای وزیر  تاکید کرد که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش در این هفته و هفته آینده آخرین جمع‌بندی را داشته باشند. اراده کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش این است تیم فوتبال امید در بازی های آسیایی هانگژو حضور داشته باشند. با توجه به نفراتی که داریم می‌توانیم زمینه‌ای حتی برای کسب سهمیه المپیک ایجاد کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید