ساپینتو از زمین سفت جم سربلند بیرون می‌آید؟

تیم فوتبال استقلال عصر امروز در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، به مصاف تیم پارس جنوبی جم خواهد رفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم فوتبال استقلال تهران در حالی عصر امروز و از ساعت 17:30 در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در زمین تیم پارس جنوبی جم به میدان خواهد رفت که کار سختی در مقابل این حریف لیگ یکی در پیش دارد.

این مسابقه برای استقلالی ها از این جهت اهمیت زیادی دارد که حالا با سخت شدن مسیر قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی در دسترس ترین راه برای آبی ها برای فتح یک جام در فصل جاری تلقی می شود و آن ها می توانند با کسب سه پیروزی، عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کنند و این چیزی نیست که ساپینتو بخواهد آن را به راحتی از دست بدهد.

با این حال کارنامه تیم فوتبال استقلال در شهر جم، چیزی است که آبی ها را نگران می کند. آن ها در مدت زمان سه فصل حضور پارس جنوبی در لیگ برتر، سه بار مهمان این تیم بوده اند و با دو باخت و یک پیروزی در این سه بازی، کارنامه خوبی را از خود به جای نگذاشته اند. استقلالی ها با هدایت منصوریان و شفر در جم شکست خورده اند و فقط تحت هدایت فرهاد مجیدی موفق شده اند تا زردپوشان را در خانه شان شکست دهند و حالا ساپینتو امروز این ماموریت را دارد تا تیمش را از این میدان سخت، به سلامت عبور دهد.

دیدگاه تان را بنویسید