جی پلاس

کدام بازیکنان برابر رئال مادرید پوکر کردند؟

تنها ۱۰ بازیکن در تاریخ موفق شدند در یک بازی چهار بار دروازه رئال مادرید را باز کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرشته مقدم: جیرونا سه شنبه شب در هفته سی و یکم لالیگا شگفتی ساز شد و با نتیجه ۴ بر ۲ رئال مادرید را شکست داد. ستاره این بازی والنتین کاستیانوس بود که توانست برابر سفیدپوشان پوکر کند. مهاجم آرژانتینی در نیمه اول دبل کرد و در نیمه دوم دو بار دیگر دروازه لونین را باز کرد.

آخرین بازیکنی که در لالیگا برابر رئال مادرید پوکر کرده بود استبان اچواریا، بازیکن رئال اویدو بود که در سال ۱۹۴۷ این رکورد را به ثبت رساند. او همچنین تنها بازیکنی است که توانست پنج بار دروازه سفیدپوشان را باز کند. 

پیش از کاستیانوس تنها یک بازیکن آرژانتینی موفق شده بود مقابل رئال مادرید پوکر کند. دیگو میلیتو در سال ۲۰۰۶ در پیروزی ۶ بر یک رئال ساراگوسا در کوپا دل ری چهار گل به ثمر رساند. در مجموع ۱۰ بازیکن در تمام رقابت ها مقابل تیم مادریدی پوکر کردند.

اولین بار سامیتیر (بازیکن بارسلونا) در سال ۱۹۲۶ در کوپا دل ری موفق به این کار شد. کارلوس بستیت نخستین بازیکنی بود که در لالیگا برابر سفیدپوشان پوکر کرد (۱۹۲۹). مارتین وانتولرا (بازیکن بارسلونا) در سال ۱۹۳۵، مارتینس کاتالا (بازیکن اویدو) در سال ۱۹۴۰ و امیلین (اویدو) در سال ۱۹۴۴ نیز توانستند برابر این تیم در لالیگا پوکر کنند. 

ائولوخیو مارتینس (بارسلونا) در کوپا دل ری ۱۹۵۷ چهار گل به ثمر رساند. روبرت لواندوفسکی پیش از کاستیانوس آخرین بازیکنی بود که چهار بار دروازه رئال مادرید را باز کرده بود. مهاجم لهستانی در سال ۲۰۱۳ با پیراهن دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا موفق به انجام این کار شد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید