تیم رایان رینولدز یک قدم تا صعود در فوتبال انگلیس

دیدار حساس دو صدرنشین لیگ ملی انگلیس با پیروزی 3-2 رکسهام مقابل ناتس‌کانتی به پایان رسید تا رکسهام بیشترین شانس را برای صعود به دسته بالاتر داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ناتس کانتی، صدرنشین لیگ ملی انگلیس امروز در دیداری حساس مقابل رکسهام قرار گرفت و این در حالی بود که هر دو تیم 100 امتیازی بودند و تنها تفاضل گل آنها را از هم جدا کرده بود. اما رکسهام در یک بازی دراماتیک و به لطف پنالتی‌های که در لحظات پایانی توسط دروازه‌بانش بن فاستر مهار شد موفق شد حریف را 3-2 شکست داده و شانسش برای صعود را افزایش دهد.

کمی پیش از پایان نیمه اول این ناتس‌ کانتی بود که به گل رسید و جان باستاک با یک ضربه تماشایی گل اول مسابقه را به سود تیمش وارد دروازه رکسهام کرد. او پشت ضربه ایستگاهی ایستاد و با یک ضربه تماشایی توپ را از بالای دیوار دفاعی به تور دروازه چسباند.

اما به محض شروع نیمه دوم رکسهام میزبان بازی را توسط پل مولین به تساوی کشاند. این گل تنها یک دقیقه بعد از شروع نیمه دوم به ثمر رسید. رکسهام به فشار آوردن روی دروازه ناتس کانتی ادامه داد و با گل جیکوب مندی برای اولین بار در طول بازی پیش افتاد.

اما ناتس کانتی قصد تسلیم شدن نداشت. کاپیتان این تیم کایل کمرون با ضربه سر دروازه رکسهام را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود. این شروع دقایق دراماتیک انتهای بازی بود. الیوت لی بازیکن تیم میزبان با استفاده از اشتباهات دفاعی ناتس کانتی گل سوم تیمش را زد تا رکسهام 3-2 پیش بیفتد.

این پایان مسابقه نبود. در وقتهای اضافه انتهای بازی ناتس کانتی فرصتی عالی برای گل تساوی به دست آورد چرا که بعد از برخورد توپ به دست یک بازیکن رکسهام داور نقطه پنالتی را نشان داد. سِدوین اسکات پشت توپ ایستاد اما بن فاستر، دروازه‌بان رکسهام که سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس را دارد، جهت توپ را درست تشخیص داده و سه امتیاز را برای تیمش به ارمغان آورد. بن فاستر از سال 2005 تا 2010 بازیکن منچستریونایتد بود و بازی در لیگ برتر را تجربه می‌کرد.

به این ترتیب رکسهام در لیگ ملی انگلیس که در واقع دسته پنجم فوتبال این کشور است 103 امتیازی شد تا بیشترین شانس را برای صعود به دسته بالاتر یعنی لیگ دسته دو داشته باشد. در فوتبال انگلیس بعد از لیگ برتر، چمپیونشیپ، لیگ دسته یک، لیگ دسته دو، لیگ ملی که این دو تیم در آن حضور دارند لیگ دسته پنجم به حساب می‌آید.

دیدگاه تان را بنویسید