حضور دادکان در پرسپولیس تکذیب شد

وزارت ورزش اعلام کرد هیچ پیشنهادی به دادکان برای مدیریت در پرسپولیس داده نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ چند روز پیش محمد دادکان رییس سابق فدراسیون فوتبال و از پیشکسوتان تیم پرسپولیس، در مصاحبه جدید خود با اظهارات تند توجهات زیادی را به خود جلب کرد و همچنین مدعی شد که اخیرا پیشنهاد مدیرعاملی در پرسپولیس را دریافت کرده است.

او همچنین تاکید کرد که باوجود دریافت این پیشنهاد، از قبول آن امتناع کرده و علاقه‌ای به کار در این مجموعه نداشته است. این ادعا در شرایطی مطرح شد که نام دادکان در تمام این سالها بارها و بارها به عنوان گزینه مدیرعاملی پرسپولیس مطرح بوده اما او هرگز به صندلی مدیریت باشگاه محبوبش نرسیده است.

با این حال این بار روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در اقدامی بی سابقه، با انتشار یک بیانیه رسمی ادعای محمد دادکان را تکذیب کرده و گفته که هیچ پیشنهادی به او برای مدیریت پرسپولیس وجود نداشته است.

وزارت ورزش نوشته که پیشنهادی به کسی «خارج از مجموعه ورزش» برای مدیرعاملی پرسپولیس وجود داشته و «این ادعا به طور کلی تکذیب می‌شود.»

محمد دادکان چهره 67 ساله فوتبال ایران است که از سال 1381 تا 1385 مدیریت فدراسیون فوتبال را برعهده داشت و پس از آن هرگز در قامت یک مدیر در فوتبال ایران فعالیت نکرد. البته با توجه به مواضع تند دادکان علیه دولت و مدیران ورزشی این تکذیب چندان هم غیرقابل پیش بینی نبود.

در بیانیه وزارت ورزش و جوانان آمده است:

«در تازه‌ترین ادعاهای بدون مدرک و سند محمد دادکان در گفت‌وگوهای رسانه‌ای، این بار او مدعی شده پیشنهاد مدیریت باشگاه پرسپولیس را دریافت کرده اما این پیشنهاد را نپذیرفته است. این ادعای بدون مدرک در حالی مطرح شده که از اساس ارائه پیشنهاد به او برای مدیریت در باشگاه پرسپولیس و ایفای نقش فردی خارج از مجموعه ورزش در این موضوع، کذب و خلاف واقع است و این ادعا بطور کلی تکذیب می‌شود.»

 

 

دیدگاه تان را بنویسید