اختلاف نظر رونالدو و فرناندس دوباره آشکار شد

رابطه برونو فرناندز و کریستیانو رونالدو بار دیگر در کانون توجه قرار گرفته است تا بحث درباره اختلاف نظر این دو بازیکن بیشتر از قبل شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پرتغال در انتخابی یورو توانست دو برد روحیه بخش به دست بیاورد. تیم ملی فوتبال پرتغال در دومین بازی خود با هدایت روبرتو مارتینس اسپانیایی در مقدماتی جام ملت‌های اروپا به مصاف لوکزامبورگ رفت و با شش گل توانست به پیروزی دست پیدا کند. 

رونالدو در دو بازی اخیر خود با پیراهن تیم ملی فوتبال پرتغال موفق به زدن چهار گل شده تا شمار گل‌های ملی خود را به عدد ۱۲۲ برساند که رکوردی در تاریخ فوتبال جهان است. او در ۳۸ سالگی نشان می‌دهد که همچنان در اوج دوران فوتبالی خود به سر می‌برد.

کریستیانو رونالدو بعد از این بازی‌ها صحبت‌های جالبی به زبان آورد که به نظر می رسد طعنه ای به فرناندو سانتوس، سرمربی قبلی این تیم باشد.

رونالدو گفت: بازیکنان در تیم ملی پرتغال واقعا خوشحال هستند، جو واقعاً خوب است و انرژی خوب و مثبتی وجود دارد که این مهمترین چیز است. اکنون ایده های جدید و ذهنیت متفاوتی در تیم ملی پرتغال وجود دارد.

در مقابل، برونو فرناندس، بازیکن منچستریونایتد، در صحبت با "RTP۳" گفت: هیچ شرایط تازه ای در تیم ملی پرتغال وجود ندارد. این فقط یک دوره گذار است. فضای تیم ملی همیشه خوب بوده است. هرگز شرایط تازه ای وجود نداشته است. اکنون سرمربی جدیدی داریم و باید بتوانیم ایده های او را در زمین اجرا کنیم. ما باید به ایده های او عادت کنیم.

در جام جهانی، برونو هنگام ورود به رختکن استقبال سردی از کریستانو داشت. بازیکن یونایتد آن زمان گفت که با کسی مشکلی ندارد. با این حال رونالدو پس از گل‌زنی در بازی این هفته مقابل لوکزامبورگ، فرناندس را به شکل ویژه‌ای در آغوش گرفت تا نشان دهد رابطه‌اش با او دوباره خوب شده است.

دیدگاه تان را بنویسید