الکساندر پاتو یک قدم تا ورود به عرصه مربی‌گری

الکساندر پاتو ستاره سابق تیم ملی برزیل و باشگاه میلان، در کلاس‌های مربیگری ثبت نام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، الکساندر پاتو مهاجم سابق میلان یک دوره مربیگری را آغاز می‌کند. این مهاجم برزیلی قصد ندارد در حال حاضر از میادین خداحافظی کند اما می‌خواهد خودش را برای حضور در عرصه مربیگری آماده کند.

پاتو 33 ساله در حال حاضر با هیچ باشگاهی قرارداد ندارد و هفته گذشته دوره مربیگری فوتبال را در آکادمی CBF آغاز کرد. این تصمیم به این معنا نیست که پاتو به فکر آویختن کفش هایش است. این بازیکن قصد دارد دو یا سه سال دیگر بازی کند، اما از قبل می خواهد برای حرفه جدیدی آماده شود.

این دوره که 100% مجازی است، افراد حرفه ای را برای کار در باشگاه ها، فدراسیون ها و سایر نهادهای مرتبط با ورزش آموزش می دهد.

پس از آسیب دیدگی رباط صلیبی قدامی زانوی راست در سپتامبر سال گذشته، پاتو قراردادش را با اورلاندو سیتی آمریکا فسخ کرد و از مرکز تمرینی سائوپائولو برای انجام بخشی از درمان خود استفاده کرد.

دوره ای که الکساندر پاتو در آن ثبت نام کرد تا پایان سال به طول می انجامد و به هشت رده تقسیم می شود که دارای کلاس هایی در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه است که تقریباً سه ساعت طول می کشد.

کلاس های مجازی به صورت زنده برگزار می شود تا شاگردان بتوانند با یکدیگر تعامل داشته باشند و از اساتید سوال بپرسند. برای فارغ التحصیلی در این آموزشگاه، باید حداقل در 75 درصد کلاس ها حضور داشته باشید و در یک پروژه عملی که در پایان دوره ارائه می شود، تأیید شوید.

دیدگاه تان را بنویسید