اعتراف کارواخال: آفساید درست بود

بازیکن رئال مادرید اعتراف کرد گل این تیم به بارسلونا به درستی آفساید اعلام شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رئال مادرید در شبی که به هر سه امتیاز بازی در نیوکمپ احتیاج داشت تا به کورس قهرمانی بازگردد با نتیجه 2-1 شکست خورد تا با افزایش اختلاف امتیاز به 12، شانس بسیار اندکی برای فتح لالیگا داشته باشد. البته مادریدی ها می توانستند با گل آسنسیو در آخرین دقایق بازی برنده باشند، اما این گل به دلیل آفساید میلی متری رد شد و دقایقی بعد بارسا گل برتری را زد تا سه امتیاز بازی به حساب آبی اناری ها واریز شود.

چند کارشناس داوری و اکثر رئالی ها معتقدند آفساید آسنسیو سختگیرانه بود و گل باید درست اعلام می شد. دنی کارواخال که روی پاس او آسنسیو گلزنی کرده بود، در اردوی تیم ملی اسپانیا و در پاسخ به خبرنگاران گفت: «معتقدم ما باید فقط روی فوتبال تمرکز کنیم و نه حواشی داوری. برای تصمیمات داوری افراد دیگری هستند که صلاحیت بیشتری دارند. پرداختن به اینکه گل آفساید بود یا خیر، درست نیست. باید بیشتر تلاش کنیم تا بازی های بهتری به نمایش بگذاریم. معتقدم تصمیم VAR درست بود. ما هرگز به سیستم داوری تردید نداریم. امیدوارم از فصل بعد تکنولوژی نیمه خودکار آفساید به لالیگا بیاید و مثل جام جهانی 2022 تصمیمات شفاف‌تر باشد.»

کارواخال در مورد خطای بدون توپ گاوی روی سبایوس و اینکه VAR روی آن صحنه دخالت نکرد، گفت: «شک کردن به داوران درست نیست. در مورد برخورد گاوی و سبایوس باید بگویم که چنین برخوردهایی در ال‌کلاسیکو خیلی هم عجیب نیست. بازی بسیار پرفشار است و همیشه رویارویی بین ما و بارسلونا تنش‌های زیادی دارد. حالا در تیم ملی هستیم و بازیکنان دو تیم از یک پیراهن دفاع می کنند.»

 

دیدگاه تان را بنویسید