هالند مغرور شده است!

ستاره نروژی منچسترسیتی پس از زدن 5 گل به لایپزیش دچار غرور شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ منچسترسیتی تساوی 1-1 در بازی رفت با لایپزیش در لیگ قهرمانان را با 7 گل جواب داد و به مرحله بعد صعود کرد. ستاره این بازی هالند بود که 5 بار موفق به گلزنی شد و شاید اگر تعویض نمی شد می توانست گل های ششم و هفتم خود را هم بزند. با این حال این بازیکن پس از بازی اظهارنظری داشت که به وضوح نشان می دهد او دچار غرور شده است.

هالند درباره این که اگر امکان انجام یک پیشرفت در یک موضوع را داشت چه چیز را انتخاب می کرد گفت: "من هنوز می توانم قدرت پای چپ، پای راست، ضربه سر و بازی ترکیبی خود را ارتقا ببخشم. باید خیلی بهتر از این‌ها باشم. اما اگر مجبور باشم یک گزینه را انتخاب کنم آن گزینه بهتر کردن بازیکنان اطرافم خواهد بود."

ستاره جوان منچسترسیتی در حالی چنین اظهارنظری را درباره همبازیانش مطرح کرده که کمتر بازیکنی چنین حرفی می زند. مسی در سال های پایانی حضورش در نیوکمپ که دیگر ژاوی، اینیستا، آلوس را در کنارش نمی دید هرگز درباره همبازی هایش چنین صحبتی را مطرح نکرد و آنها را زیر سوال نبرد.

هالند اگر تعویض نمی‌شد شانس این را داشت تا اولین دبل هت تریک تاریخ چمپیونزلیگ را ثبت کند. مهاجم سیتی در رابطه با چنین احتمالی گفت: "اگر در زمین می‌ماندم معلوم نبود چه اتفاقی می‌افتد. شما باید از پنج گل خوشحال باشید اما من نه! چون همیشه دنبال بیشترین ها هستم."

مهاجم سیتی که با تیری آنری، ستاره سابق فوتبال فرانسه و باشگاه های آرسنال و بارسلونا صحبت می‌کرد به شوخی خطاب به او گفت: "فکر می‌کنم تو تنها کسی هستی که می دانی چگونه گل‌های زیادی بزنی...!"

هالند همچین در مورد محتویات مکالمه اش با پپ در حین تعویض گفت: "به او گفتم دوست داشتم دبل هت تریک کنم اما خب چه کار می شود کرد! من واقعا عاشق لیگ قهرمانان و درخشش در این مسابقات هستم."

 

دیدگاه تان را بنویسید