حمله رئیس لالیگا به بارسلونا!

رئیس لالیگا در مصاحبه جدید خود گفت که رسوایی داوری بارسلونا باعث بی‌آبرویی این باشگاه و فوتبال اسپانیا شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بارسلونا به پرداخت 6.6 میلیون یورو به انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، بین سال‌های 2001 تا 2018 متهم است و دادستانی علیه این باشگاه رسما شکایت کرده است. این پرونده هر روز نیز ابعاد تازه‌تری پیدا می‌کند. یکشنبه رئال مادرید اعلام کرد که از بارسلونا جداگانه شکایت می‌کند و خوان لاپورتا، رئیس بارسا، در واکنش گفت که کمپینی در اسپانیا علیه بارسا به راه افتاده و همه درگیر آن هستند. او بارسا را بی‌گناه عنوان کرد که در این قضیه تک افتاده است.

خاویر تباس، رئیس لالیگا، در مورد شکایت رئال از بارسا گفت: «این حق رئال مادرید است. ما و چندین باشگاه دیگر نیز شکایتی جداگانه تنظیم کرده‌ایم. رئال نیز همان راهی را می‌رود که ما و دادستانی خواهیم رفت.»

حملات شدید خوان لاپورتا به شاکیان بارسا: «تاسف‌آور است. او به جای توضیح دادن و شفاف‌سازی، فقط انتقاد می‌کند. چیزی که من را نگران می‌کند همین موضوع است که لاپورتا به جای توضیح دادن در مورد این رسوایی، تاکتیک حمله به شاکیان را انتخاب کرده است. در بدترین روزهای تاریخ فوتبال اسپانیا به سر می‌بریم. این قضیه نه تنها باعث بی‌آبرویی بارسا که تمام فوتبال اسپانیا شده است. انتظار ما این است که تحقیقات به کامل‌ترین شکل ممکن انجام شود و همه خاطیان مجازات شوند. اگر هم بارسا بی‌گناه است که اعلام شود و ما از این حکم نیز استقبال می‌کنیم. طبعا تبرئه بارسلونا به سود فوتبال اسپانیا خواهد بود.»

دیدگاه تان را بنویسید