رسمی| امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال شد

امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معرفی شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بعد از کش و قوس های فراوان و معرفی چند گزینه داخلی و خارجی سرانجام امیر قلعه نویی از سوی فدراسیون فوتبال ایران به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی شد.

در حاشیه مراسم برترین های فوتسال، با اعلام مهدی تاج امیر قلعه‌نویی تا پایان جام ملت های آسیا به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد.

بیانیه فدراسیون فوتبال درمورد سرمربی جدید تیم ملی:

فدراسیون فوتبال ضمن ارج نهادن به زحمات جامعه مربیان فوتبال کشور و تشکر و پاسداشت خدمات کلیه مربیان تیم ملی در ادوار مختلف به آگاهی جامعه فوتبال و مردم عزیزمان می‌رساند بر اساس بررسی فنی و کارشناسی و توافق انجام شده، آقای امیر قلعه‌نویی مربی ارزشمند کشورمان به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب شد.

فدراسیون فوتبال بر خود لازم می‌داند از همکاری و مساعدت‌های مجموعه معدنی و صنعتی گل گهر تشکر داشته باشد. بدیهی است در این فرصت از کلیه باشگاه‌های کشور و همراهی مربیان به منظور موفقیت بیش از پیش تیم ملی کشورمان نهایت سپاس را داریم.

 

قلعه نویی در سال های دور سابقه نشستن روی نیمکت تیم ملی را داشته و نتوانست در جام ملت های آسیا موفقیتی بدست آورد. او البته در 10 سال اخیر هم همین وضعیت را در لیگ برتر داشت که اکنون باید دید این بار و پس از تصمیم بحث برانگیز فدراسیون فوتبال، چه عملکردی در جام ملت های پیش رو در قطر خواهد داشت.

دیدگاه تان را بنویسید