کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و سپاهان

نظر کارشناسان داوری درباره صحنه های بحث برانگیز دیدار پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر را در این خبر بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، حیدر سلیمانی درباره قضاوت دیدار پرسپولیس - سپاهان به تسنیم گفت: پیام حیدری در این دیدار قضاوت خوبی داشت. بیشتر اتفاقات بازی در نیمه اول بود و بازی در نیمه دوم آرام‌تر انجام شد. در دقیقه 22 سپاهان یک گل به ثمر رساند که کمک داور اول آفساید گرفت، ولی تصمیم او کاملاً اشتباه بود و مدافع آخر پرسپولیس آفساید را پر کرده بود، اما حیدری دیر پرچم کمکش را دید و گل سپاهان به ثمر رسید، اگر داور پرچم کمک داور را زودتر می‌دید زودتر سوت می‌زد و حاشیه‌‌ای هم به وجود نمی‌آمد.

کارشناس داوری فوتبال ایران درباره اخراج مهاجم برزیلی پرسپولیس عنوان کرد: اخراج مهاجم پرسپولیس کاملاً صحیح بود، چون این بازیکن در صحنه گرفتن اخطار اولش خیلی شدید اعتراض کرد و در اخطار دومش هم بی‌پروایی کرد و اگر حرکت او شدت بیشتری داشت، می‌توانست مستقیم هم اخراج شود. در نیمه دوم هم بازی اتفاق خیلی خاصی نداشت و داور اخطارهایی که به بازیکنان سپاهان داد کاملاً درست بود.

کارشناسی صحنه اخراج پریرا

ابراهیم میرزابیگی: هر دو اخطار به بازیکن پرسپولیس درست بود.

تورج حق‌وردی: کارت زرد دوم و اخراج لئاندرو پریرا کاملا درست بود.

غلامرضا جباری: خطایی که لئاندرو پریرا مرتکب شد، مستحق دریافت کارت زرد بود و با توجه به اینکه کارت زرد دوم این بازیکن بود، داور به درستی کارت قرمز را به او نشان داد.

نوذر رودنیل: اخطار اول به پریرا که به خاطر اعتراض بود و کارت زرد دوم به این بازیکن هم تصمیم درستی بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید