عکس| گل سپاهان به پرسپولیس درست بود؟

کارشناسی داوری فوتبال گل سپاهان به پرسپولیس در نیمه اول بازی دو تیم در هفته بیست و سوم لیگ برتر را صحیح اعلام کرد و تصمیم داور را در آفساید اعلام کرد گل اشتباه دانست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، حیدر سلیمانی کارشناس داوری درباره اخراج مهاجم برزیلی تیم پرسپولیس در وقت‌های تلف شده نیمه اول دیدار مقابل سپاهان گفت: پریرا کارت زرد اول را به دلیل اعتراض از داور گرفته بود که درست بود. در وقت‌های تلف شده نیز پیام حیدری قاضی میدان به دلیل خطای خشن این بازیکن برزیلی کارت زرد دوم را نشان داد و این بازیکن به دلیل دریافت دو کارت زرد، اخراج شد. این بازیکن برزیلی کارت زرد دوم را به دلیل بی احتیاطی مفرط دریافت کرد و حرکت وی مستحق دریافت کارت بود. البته اگر شدت خطای او بیشتر بود حتی میتوانست کارت مستقیم قرمز را دریافت کند. به نظر من پیام حیدری داور میدان در هر دو صحنه تصمیم درستی را اتخاذ کرد و اعتراض بازیکنان پرسپولیس بی مورد بود. 

حیدر سلیمانی در خصوص گل مردود سپاهان مقابل پرسپولیس در دقیقه 22، اظهار داشت: لحظه‌ای که توپ ارسال می‌شود، مهاجم اول سپاهان که صاحب توپ می شود و پاس می‌دهد در وضعیت آفساید قرار ندارد. در ادامه هم که صحنه‌ای مشکوک به آفساید وجود نداشت. در واقع هم دریافت کننده و هم ضربه زننده به توپ در آفساید نبودند.  گل سپاهان سالم بود و کمک داور در اعلام آفساید اشتباه کرد.

 

photo_2023-03-11_17-12-25

 

دیدگاه تان را بنویسید