طلسم عجیب و 287 روزه بارسلونا در خانه!

بارسلونا 287 روز است که در لالیگا از هیچ تیمی در نوکمپ و در جریان بازی گلی دریافت نکرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نوکمپ تبدیل به یک صخره نفوذناپذیر برای حریفان بارسلونا در لالیگا شده است و انگار هیچ تیمی راه گلزنی به این تیم در جریان بازی را بلد نیست. بارسلونا در فصل جاری لالیگا هنوز در جریان بازی در نوکمپ گلی دریافت نکرده است و گلی که از اسپانیول در 31 دسامبر 2022 دریافت کرد نیز از روی نقطه پنالتی بود. اشتباه مارکوس آلونسو سبب شد تا خوسلو گل تساوی اسپانیول را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

آخرین بار در 22 می 2022 و در دقیقه 55 دیدار برابر ویارئال بود که موی گومز توانست دروازه بارسلونا را در جریان بازی باز کند. آن مسابقه را ویارئال 0-2 در نوکمپ برنده شد. پس از آن 287 روز گذشته و هنوز هیچ تیمی نتوانسته در جریان بازی به بارسا در نوکمپ گل بزند. تیم‌هایی چون والنسیا، سویا، ویارئال و بیلبائو در فصل جاری به نوکمپ رفته‌اند و دست خالی برگشته‌اند. بارسا تا به اینجای فصل تنها هشت گل دریافت کرده و با ادامه این روند می‌تواند یک رکورد جدید در لالیگا نیز ثبت کند.

یکشنبه، 28 اسفند، رئال مادرید در نوکمپ میهمان بارسلوناست و باید دید کهکشانی‌ها به این طلسم پایان خواهند داد یا بارسلونا همچنان در خانه خود دست‌نیافتنی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید