بیرانوند: شعار سپاهانی ها در بازی زنیت غیرتی مان کرد

سنگربان پرسپولیس انگیزه بالای این تیم در بازی با سپاهان را ناشی از اتفاقات بازی دوستانه زردپوشان با زنیت دانست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ گلر ملی‌پوش پرسپولیس در جشن پیروزی‌اش با هواداران به این شکل با اشاره به خالی شدن سکوهای طرفدار سپاهان بعد از باخت چهار گله، هواداران پرسپولیسی را تهییج کرد.

طلایی‌پوشان در هفته‌های اخیر روی ابرها سیر می‌کردند و با احتساب بازی جام حذفی و دیدار دوستانه با زنیت هشت پیروزی متوالی را به دست آورده بودند و این درحالی بود که پرسپولیس در نیم فصل دوم پرنوسان نشان داده و با شکست باورنکردنی مقابل هوادار به این بازی حساس رسیده بود

این موضوع سبب کری‌خوانی‌ سپاهانی‌ها با پرسپولیس در پیروزی این تیم مقابل زنیت روسیه شد. با این حال پرسپولیس امروز با توپ پر به اصفهان آمد و در نقش جهان چهار گل به ثمر رساند و به یک چهارم رسید.

هواداران سپاهان استقبال خوبی از این بازی کرده بودند، اما بسیاری از آنها پس از به ثمر رسیدن گل چهارم پرسپولیس ورزشگاه را ترک کردند و این موضوع سبب شد تا پایان بازی سکوهای سپاهانی‌ها تقریبا خالی شود. پس از سوت پایان، بیرانوند که روز پروفروغی هم نداشت به سمت سکوهای هواداران پرسپولیس رفت و به سکوهای خالی هواداران سپاهان اشاره کرد و به این شکل با حریف کری خواند و قرمزپوش‌های اصفهان را تهییج کرد.

بیرو در این باره پس از پایان بازی گفت: یک سری اتفاقات در جریان دیدار با زنیت رخ داد و تماشاگران عزیز سپاهان شعارهایی در خصوص بازی حذفی با پرسپولیس دادند و طبیعی است که همان‌ها از طرف هواداران خودمان برای ما فرستاده شود. آن ویدیوها موجب شد انگیزه بگیریم و ما هم مدام به این فکر می‌کردیم نتیجه بگیریم که همین اتفاق هم افتاد. من هم یک کُری خواندم و به هواداران پرسپولیس گفتم که استادیوم خالی شد و فقط شما هستید و باید لذت ببرید.

دیدگاه تان را بنویسید