خشم هواداران سیتی از همدستی لیگ برتری ها!

هواداران منچسترسیتی برای اعتراض به اتهام‌های تخلف مالی باشگاه‌شان آهنگ لیگ برتر را هو کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ منچسترسیتی هفته گذشته از طرف لیگ برتر به تخلفات گسترده مالی و نقض قوانین متهم شد. قرار است یک کمیسیون مستقل به بررسی این اتهام‌‌ها پرداخته و در نهایت حکم خود را درباره این باشگاه اعلام کند.

در روزهای گذشته سیتی با انتقادات زیادی از سوی دیگر باشگاه‌های انگلیسی و هواداران‌شان مواجه شده است که خواهان مجازات جدی این باشگاه هستند. گزارش‌ها حاکی است بسیاری از رقبای انگلیسی این تیم خواهان سقوط این تیم به دسته پایین‌تر و گرفتن چند قهرمانی تیم پپ در سال‌های گذشته هستند. مساله ای که مورد انتقاد گواردیولا نیز قرار گرفت و او تیم ها را به حسادت و همدستی علیه تیمش متهم کرد.

به همین دلیل بود که امروز در آستانه دیدار منچسترسیتی و استون‌ویلا که در استادیوم خانگی سیتیزن‌ها، اتحاد، برگزار می‌شود هواداران این تیم فرصت را مناسب دیدند تا اعتراض‌شان به این اتهامات را نشان بدهند.

زمانی که طبق سنت همیشگی پیش از سوت شروع دیدار دو تیم در اتحاد، آهنگ لیگ برتر در ورزشگاه پخش شد هواداران سیتی شروع به هو کردن این آهنگ کردند تا نشان بدهند از لیگ برتر به دلیل اتهامات سنگینی که به باشگاه‌شان وارد کرده عصبانی هستند.

دیدگاه تان را بنویسید