دنی آلوس فرار نکن!

قاضی اسپانیایی با آزادی موقت بازیکن سابق بارسلونا و تیم ملی برزیل مخالفت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در شرایطی که وکیل آلوس در تلاش است تا بتواند موکلش را به قید وثیقه از زندان بیرون بکشد. قاضی با این مساله مخالفت کرده و دلیل این مساله ترس از فرار احتمالی او اعلام شده است.

آلوس 23 روز پیش به اتهام تجاوز و تعرض به یک زن جوان در بارسلونا بازداشت شده و در حال حاضر با قرار بازداشت و بدون وثیقه در زندانی در منطقه کاتالونیای اسپانیا به سر می‌برد. بر اساس اطلاعات جدید، ادعای تجاوز تقویت شده؛ این در حالی است که ستاره کهنه‌کار برزیلی بعد از سه بار اصلاح اظهارات خود، هر گونه اتهام در این زمینه را رد کرده بود.

بر اساس نتایج آزمایش‌های پزشکی قانونی و مؤسسه جرم‌شناسی، شواهدی پیدا شده که با نمونه ژنتیکی آلوز شباهت دارند. این موضوع به تائید مقامات قضایی نیز رسیده تا هرگونه احتمال آزادی موقت او نیز از بین برود.

امروز اسپورت نوشت که آخرین درخواست وکیل آلوز برای آزادی موقت او از زندان توسط قاضی نیز رد شده است. در توجیه این مخالفت آمده است که آلوز ملیت برزیلی دارد و در در خارج از اسپانیا صاحب املاک زیادی است. برزیل هم با اسپانیا قانون استرداد مجرمان ندارد و ترس از فرار و عدم بازگشت آلوز وجود دارد. وکیل آلوز درخواست کرده بود تا ضمن ضبط گذرنامه آلوز، او به شرط آزادی موقت، هر روز خودش را به پلیس معرفی کند و در منزلش در بارسلونا حبس موقت شود.

دیدگاه تان را بنویسید