جی پلاس

نقش اصلی های فاجعه لیورپول در فصل جاری

پنج بازیکن لیورپول در فصل ۲۳-۲۰۲۲ بدتر از دیگران عملکرد کرده اند و نقش زیادی در وضعیت بد قرمز ها داشته اند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرشته مقدم: لیورپول روزهای کابوس واری را سپری می کند و هر هفته فشار روی یورگن کلوپ بیشتر می شود. سرمربی آلمانی از عملکرد تعداد زیادی از ستاره های تیمش ناامید شده است و آینده اش در آنفیلد در هاله ای از ابهام قرار دارد. در ادامه اکسپرس اسپورت به پنج بازیکن لیورپول که در این فصل (۲۳-۲۰۲۲) بدترین عملکرد را داشته اند اشاره می کند. 

محمد صلاح

مهاجم مصری از زمانی که رم را ترک کرد (۲۰۱۷) و به لیورپول پیوست به ستاره این تیم تبدیل شد. صلاح آمار فوق العاده ۱۷۳ گل در ۲۵۸ بازی را در قرمز ها به ثبت رساند. با این حال در این فصل از استانداردهایش فاصله گرفته است و نمی تواند مانند گذشته در تیم تاثیرگذار باشد. مهاجم لیورپول در تمام رقابت های این فصل ۱۷ گل به ثمر رسانده است اما تنها هفت گلش در لیگ برتر بوده است. دیگر خط حمله لیورپول مانند سال های اخیر ترسناک نیست چون ماشین گلزنی اش خاموش شده است. 

ترنت الکساندر آرنولد

عملکرد مدافع انگلیسی هر چند وقت یک بار مورد پرسش قرار می گیرد اما او هیچ شباهتی به فصل قبل خود ندارد. آرنولد ۲۴ ساله مقصر تعدادی از گل های خورده لیورپول در این فصل بوده و کاملا ضعیف ظاهر شده است. همچنین در خط حمله مانند گذشته تاثیر گذار نبوده و در ۲۸ بازی تنها سه پاس گل داده است. 

فابینیو 

هافبک برزیلی در این فصل افت شدیدی داشته است و کنترل میانه میدان را بارها و بارها به بازیکن حریف داده است. بهترین روزهای بازیکن ۲۹ ساله اکنون به گذشته تعلق دارد. مگر این که فابینیو در نیم فصل دوم خود را پیدا کند چون لیورپول ممکن است سهمیه های رقابت های اروپایی را از دست بدهد و بدون لیگ قهرمانان بماند. 

جردن هندرسون 

هافبک انگلیسی دیگر بازیکنی است که در این فصل ضعیف عملکرده است با وجود اینکه نقش کلیدی در تیم ملی انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر داشت. عملکرد باشگاهی هندرسون ۳۲ ساله به اندازه تیمی که می خواهد عناوین را فتح کند خوب نبوده است. 

جو گومز 

مدافع انگلیسی دیگر بازیکنی که مانند فصل گذشته اثر گذار نیست. گومز ۲۵ ساله تاکنون ۱۷ بازی در لیگ برتر انجام داده اما نتوانسته است خواسته های کلوپ را برآورده کند. مدافع انگلیسی زمانی که ویرجیل فان دایک را کنارش نمی بینید عملکرد ضعیف تری دارد. بعید است که گومز در ترکیب اصلی قرمز ها در فصل بعد جایی داشته باشد اگر کلوپ بماند و لیورپول برای تقویت خط دفاعی با بازیکنان جدیدی قرارداد امضا کند. 

دیدگاه تان را بنویسید