ماجرای تهدید شدن بازیکنان نفت مسجد سلیمان چه بود؟

با وجود اظهار نظر یکی از بازیکنان نفت مسجد سلیمان مبنی بر تهدید شدن بازیکنان توسط لیدر این تیم، سرمربی و مدافع نفتی‌ها چنین موضوعی را تکذیب کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، امیرحسین کریمی، بازیکن تیم نفت پس از باخت 3 بر یک شاگردان رضا عنایتی مقابل استقلال گفت: یک لیدر به رختکن تیم آمد و بازیکن ما را تهدید کرد. لیدر می‌گوید بچه مسجدسلیمان است؛ من هم بچه اصفهان هستم. اگر جلوی این شخص را نگیرند، دیگر در تمرینات نفت حاضر نخواهم شد. اگر مشکل جانی داشته باشم، دیگر به مسجدسلیمان نمی‌روم و باشگاه ضرر می‌کند.

در همین رابطه رضا عنایتی، سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد اظهارات یکی از لیدرهای نفت مسجدسلیمان که بازیکنان این تیم را پس از شکست مقابل استقلال تهدید کرده بود، گفت: چنین چیزی وجود ندارد. مگر چاله میدان است که کسی بخواهد کسی را بزند؟ ما از این حرف‌ها نداریم و کل مسجدسلیمان بسیج شده‌اند که نفت در لیگ برتر بماند. ان‌شاءالله اتفاقات خوبی بیفتد.

همچنین میلاد شیخ سلیمانی، مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در واکنش به تهدید شدن برخی بازیکنان از سوی لیدرهای تیم نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: اینطوری نیست و من چیزی ندیدم. به هر حال بچه‌ها تحت فشار هستند و البته پولی هم نگرفته‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید