جی پلاس

مربی تیم ملی کشتی قربانی یک دعوا شد

اردوی جدید تیم ملی کشتی آزاد در حالی برگزار می‌شود که خبری از مصطفی میرعمادیان، مربی مازندرانی در اردو‌ نیست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ با پایان مسابقات جهانی کشتی در صربستان، تیم ملی کشتی آزاد به استراحت پرداخت و وقفه‌ای چند ماهه در اردوها اتفاق افتاد تا کشتی گیران به استراحت بپردازند و تمرینات خود را در شهرهای محل زندگی دنبال کنند.

با برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی کشور و آغاز مسابقات رنکینگ‌دار، دوباره اردوهای آزادکاران آغاز شد که نکته مهم در این اردوها، اضافه شدن دو مربی به کادرفنی و غیبت دو‌ عضو دیگر بود.

کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی صربستان با سرمربی‌گری پژمان درستکار، متشکل از احسان امینی، مصطفی میرعمادیان، اباذر اسلامی، مصطفی آقاجانی و بهنام احسان‌پور بود که پس از مسابقات جهانی، احسان‌پور به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان انتخاب شد و خبری از میرعمادیان نبود.

در واقع با اضافه شدن ایمان محمدیان و فرید دژم خوی به کادر فنی، این‌ دونفر جایگزین میرعمادیان و احسان‌پور شدند. این در حالی است که میرعمادیان سال گذشته در چند مقطع در اردوها حاضر نبود و مرخصی داشت اما در مسابقات جهانی کنار تشک ایستاد اما حالا به نظر می‌رسد او به نقطه پایان همکاری با تیم ملی رسیده و ریشه اصلی این اتفاق مشکلات بین علیرضا دبیر و عسکری محمدیان رئیس سابق هیات کشتی مازندران است.

میرعمادیان که از مربیان با سابقه کشتی به شمار می‌رود، رابطه نزدیکی با عسکری محمدیان داشت و پس از اختلاف بین دبیر و محمدیان و برکناری رئیس هیات مازندران، میرعمادیان هم از کادرفنی کنار رفت تا حالا این شائبه به وجود بیاید که او قربانی دعوای دو قهرمان اسبق کشتی ایران شده؛ این در حالی است که توانایی‌های فنی این مربی مازنی بر کسی پوشیده نیست و‌ حضور‌‌ او در کادر فنی وزنه مهمی بود اما حالا خروج او از این کادر می‌تواند به ضرر تیم ملی باشد. با این وجود به نظر می‌رسد او قربانی دعوای قدرت بین رئیس فدراسیون و رئیس هیات شده و حالا دیگر جایگاهی در کادر مربیان تیم ملی کشتی آزاد ندارد.

دیدگاه تان را بنویسید